۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
اخبار سینما و تلوزیون

فیلم Hobbs and Shaw 2 در دست ساخت است

دواین جانسون از در دست ساخت بودن فیلم Hobbs and Shaw 2 خبر داده است، اما اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست.

تابستان سال گذشته بود که فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) به‌روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم اکشن در واقع اولین قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) بود. تمرکز این قسمت روی دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز و جیسون استاتهام، بازیگر نقش دکارد شاو بود و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) در دست ساخت است. به نقل از Comicbook و در جریان یک پرسش و پاسخ در صفحه شخصی دواین جانسون در اینستاگرام، او تایید کرد که فیلم Hobbs and Shaw 2 در دست ساخت است. جانسون گفت:

ما همین الان باید ایده‌های خلاقانه‌ای که می‌خواهیم در فیلم پیاده کنیم، را پیدا و مسیری را که می‌خواهیم به سمت آن برویم را مشخص کنیم.

 

بااین‌حال، جانسون اطلاعات بیشتری از فیلم Hobbs and Shaw 2 از جمله زمان شروع فیلمبرداری، کارگردان یا تاریخ اکران آن را به اشتراک نگذاشت. با اینکه فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در گیشه عملکرد خوبی داشت و همچنین صحنه‌های پس از پایانی نیز برای ادامه داستان داشت، اما ساخت دنباله آن قطعی نبود و همچنین افتتاحیه‌ کمتری نسبت به قسمت‌های پر فروش مجموعه فیلم سریع و خشن تجربه کرد. همچنین فیلم Hobbs and Shaw موفق شد ۷۵۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم سریع و خشن ۹ (Fast and Furious 9) قسمت بعدی این مجموعه است که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود، اما به علت شیوع ویروس کرونا اکران آن یک سال عقب افتاد و فیلم F9 اکنون قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) به‌روی پرده‌های سینما برود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *