سیاسی

هشدار سید حسن نصرالله درباره بروز جنگ احتمالی از جانب آمریکا یا اسرائیل

هشدار سید حسن نصرالله درباره بروز جنگ احتمالی از جانب آمریکا یا اسرائیل

سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان با هشدار درباره دو ماه باقی مانده از دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ تأکید کرد که محور مقاومت باید برای مقابله با هر گونه حماقت آمریکا یا رژیم صهیونیستی از آمادگی کامل برخوردار باشد.

 

العالم – تحلیل روز

وی در سخنرانی چهارشنبه شب خود تصریح کرد که درباره شخصی مثل ترامپ همه نوع احتمالی وجود دارد و اقدام وی در تغییر وزیر دفاع خود می تواند پیامدهای داخلی یا خارجی داشته باشد.

وی با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد که با این شکست یکی از سه ضلع مثلث معامله قرن یعنی ترامپ، بن سلمان و نتانیاهو فرو ریخته و طرح ترامپ علیه آرمان فلسطین به برکت پایداری محور مقاومت شکست خورد.

سید حسن نصر الله همچنین فاش کرد که رژیم صهیونیستی از حمله به لبنان می ترسد و لذا امکان تحرکات میدانی این رژیم محدود شده و این رژیم را در لاک دفاعی فرو برده است.

وی تصریح کرد که ارتش صهیونیستی دچار بحران ناشی از آماده باش دائم شده است و نیروی زمینی آن از اختلالات روحی و روانی رنج می برد.

وی گفت که نیروی دریایی این رژیم هم ناتوان تر از آن است که بتواند در جنگ شرکت کند. نصرالله تأکید کرد که همه جنگ های پیشین نشان داده اند که نیروی هوایی به تنهایی نمی تواند سرنوشت جنگ را رقم بزند.

سید نصر الله تصریح کرد که مقاومت در لبنان همواره هم زمان با رزمایش های رژیم صهیونیستی در حال آماده باش کامل است.

وی افزود که اگر این رژیم بخواهد دست به هر گونه حماقت بزند واکنش ما شدید خواهد بود.

دبیرکل حزب الله گفت رهبران سوریه هم حداکثر تدابیر امنیتی را در زمان رزمایش رژیم صهیونیستی تدارک دیده اند.

سید حسن نصر الله تأکید کرد که آمریکایی ها در سایه شکست همه توطئه هایشان علیه مقاومت در لبنان، راهی جز تحریم دوستان و همپیمانان حزب الله پیش رو نداشتند از همین رو جبران باسیل را تحریم کردند.

وی خواستار آن شد که اعمال این تحریم ها، نقض حاکمیت ملی لبنان تلقی شود و تأکید کرد که این موضوع هیچ ربطی به فساد ندارد بلکه کاملاً سیاسی است.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که باسیل جایگاه و موقعیت مهمی در ادبیات سیاسی لبنان دارد.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *