۱۰ فروردین, ۱۴۰۳
پزشکی

چگونه در کنفرانس ویدئویی مایکروسافت تیمز تبدیل به سیب زمینی شویم؟

چگونه در کنفرانس ویدئویی مایکروسافت تیمز تبدیل به سیب زمینی شویم؟

تیتر را درست خواندید! در مایکروسافت تیمز روشی وجود دارد که با اتکا بر آن می‌توانید از فیلتر سیب‌زمینی روی تصویر خود استفاده و با آن در کنفرانس‌های ویدئویی شرکت کنید.

تیمز، پلتفرم ارتباطی مایکروسافت برای سازمان‌ها است که مزیت‌های متعددی به آن‌ها ارائه می‌دهد و ویژگی‌های جالب متنوعی دارد. به‌دنبال شیوع ویروس کرونا و بنابر توصیه‌ی مقام‌های حوزه‌ی بهداشت بسیاری از مردم خانه‌نشین و شرکت‌ها تعطیل شدند. این موضوع باعث شده است اهمیت بسترهایی نظیر مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) برای ارتباط افراد با یک‌دیگر – چه مصارف شخصی چه مصارف کاری – دوچندان شود. آمار نیز نشان می‌دهد شمار کاربران پلتفرم‌هایی نظیر تیمز و اسلک و زوم به‌شکل درخورتوجهی طی ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.

مدتی پیش تصویری خنده‌دار در فضای مجازی دست‌به‌دست شد و میلیون‌ها نفر آن را مشاهده کردند. این تصویر نخستین بار روی شبکه‌ی اجتماعی توئیتر منتشر شد و در آن شاهد فردی هستیم که در جریان برگزاری کنفرانس ویدئویی از طریق مایکروسافت تیمز، به‌شکلی ناخواسته از فیلتر سیب‌زمینی روی صورت خود استفاده کرده است.

ظاهرا این فرد نتوانسته از تنظیمات اپلیکیشن سر دربیاورد و آن فیلتر را بردارد؛ بنابراین مجبور شده با همان حالت در کنفرانس شرکت کند. اگر با مشاهده‌ی توئیت وایرال‌شد‌ه‌ی موردبحث برای‌تان سؤال شده است که چگونه می‌توان از فیلتر سیب‌زمینی استفاده کرد، در ادامه زومیت را همراهی کنید تا آموزش آن را با بهره‌گیری از Snap Camera به‌شما ارائه دهیم. اما پیش از آن اگر هنوز توئیت موردبحث را ندیده‌اید، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

تبدیل شدن به سیب زمینی در مایکروسافت تیمز

در جریان یکی از کنفرانس‌های ویدئویی برگزارشده از طریق مایکروسافت تیمز، فردی خودش را تبدیل به سیب‌زمینی کرد و عکس مربوط به آن، به‌شدت در فضای مجازی دست‌به‌دست شد

اگر از مایکروسافت تیمز برای برگزاری جلسات کاری حرفه‌ای استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم به استفاده از فیلتر سیب‌زمینی روی نیاورید. با این‌حال اگر در هر صورت به انجام چنین کاری تمایل دارید، می‌توانید مراحل یادشده در این مقاله را به‌دقت دنبال کنید. مراحلی که راحت هستند و پیچیدگی خاصی پیش‌روی شما قرار نمی‌دهند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *