۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

کاریزماتیک‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ای را بشناسید

اگر از علاقه‌مندان به دنیای انیمه باشید، احتمالا بعضی از شخصیت‌های انیمه‌ها توجهتان را جلب کرده‌اند. این شخصیت‌ها به‌خاطر ویژگی‌های خاصشان با سایر شخصیت‌ها متمایز هستند. در ادامه، ۱۰ شخصیت کاریزماتیک در دنیای انیمه‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱۰. رینتارو اوکابه (Rintarou Okabe)

رینتارو اوکابه (Rintarou Okabe) در انیمه دروازه اشتاین

رینتارو شخصیتی نمادین در انیمه «دروازه اشتاینز» (Steins; Gate) یکی از بهترین انیمه‌های روانشناختی است. این دانشمند نه به‌خاطر نامش، بلکه به‌خاطر آزمایش‌های پیش‌بینی‌ناپذیر و شخصیت مصممش شهرت دارد. آزمایش‌های او چنان تأثیرگذار و ورای تصورند که باعث می‌شود او از دیگر شخصیت‌های سریال در بردن دل مخاطبان پیشی بگیرد.

۹. موزان کیبوتسوجی (Muzan Kibutsuji)

موزان کیبوتسوجی (Muzan Kibutsuji)

همه طرف‌داران انیمه، موزان کیبوتسوجی را به‌خوبی می‌شناسند. او آنتاگونیست اصلی یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های سریالی است، یعنی سریال «شیطان‌کُش» (Demon Slayer). موزان خود را «پادشاه شیطانی» معرفی می‌کند و برای کشتن شیطان‌کش برنامه می‌ریزد. همه شیاطین هم دنباله‌روی او هستند.

موزان شخصیتی قدرتمند و توانایی‌هایی باورنکردنی دارد که او را یک سروگردن بالاتر از سایر شخصیت‌ها قرار می‌دهد. یکی از جذابیت‌های او خوش‌پوشی‌اش است. موزان همیشه لباس‌های منحصربه‌فرد می‌پوشد و چهره زیبای او در کنار خوش‌پوشی، شخصیت کاریزماتیک او را شکل می‌دهد، شخصیتی منفی اما بسیار تحسین‌برانگیز.

۸. دیو براندو (Dio Brando)

دیو براندو (Dio Brando)

داستان زندگی آنتاگونیست‌ها یا ضدقهرمان‌ها همیشه دردناک و غیرقابل‌تحمل است. با این‌ حال، ماجرای دیو براندو فرق دارد و شخصیت شروری متفاوت در یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های سریالی است، یعنی «ماجراجویی عجیب‌وغریب جوجو» (JoJo’s Bizarre Adventure).

او فشار زیادی به سایر شخصیت‌های سریال می‌آورد که به‌خاطر شخصیت قدرتمندش نیست، بلکه به‌دلیل برداشت متفاوت او از ذات شرورانه است. او بسیار خوش‌هیکل و جذاب است و با اینکه ضدقهرمان است، ظاهرش حس قهرمان‌های باشکوه قصه‌ها را به بیننده می‌دهد.

دیو ویژگی‌های متعددی دارد که شخصیت کاریزماتیک او را ساخته‌اند. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، تأثیرگذاری کلام است. با اینکه او دیگر بخشی از این سریال نیست، حرف‌هایش هنوز هم دیگران را مجبور به پیروی از خواست و اراده‌اش می‌کنند.

۷. کرولو لوسیفر (Chrollo Lucifer)

کرولو لوسیفر (Chrollo Lucifer)

کرولو لوسیفر شخصیتی است که به ما درباره وفاداری و اعتماد درس‌های زیادی می‌آموزد. این شخصیت طراحی شده است تا تفاوت آنتاگونیست معمولی با آنتاگونیستی را روشن کند که شخصیتی قهرمان‌گونه دارد.

کرولو لوسیفر به متحدانش اعتماد می‌کند که وقتی در موقعیتی بحرانی قرار گرفته‌اند، او را رها کنند. او یکی از بهترین شخصیت‌های انیمه «هانتر×هانتر» (Hunter x Hunter) است و زمانی که سعی می‌کند جان خود را برای نجات زندگی همراهانش به خطر بیندازد و حتی ذره‌ای به فکر خودش نباشد، جذابیتش بیشتر هم می‌شود.

۶. لایت یاگامی (Light Yagami)

لایت یاگامی (Light Yagami)

«دفتر مرگ» (Death Note) یکی از بهترین انیمه‌های تمام دوران‌ است. تمام شخصیت‌های این سریال نقش پررنگی در آن دارند، اما لایت یاگامی بالاتر از همه قرار می‌گیرد. او نه‌تنها شخصیت اصلی سریال، بلکه نماد شخصیتی کاریزماتیک است.

یاگامی سرد، حسابگر و خودمحور است و اعتقاد دارد که می‌تواند تمام چیزهای منفی را از دنیا دور کند. همین ویژگی او را بسیار محتاط کرده است. لایت در موقعیت‌های مختلف در طول سریال، جذابیتش را نشان می‌دهد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی او ذهن برنامه‌ریز و داشتن برنامه‌ای حساب‌شده است. اعتماد‌به‌نفس او هم مثال‌زدنی است.

۵. گون فریکس (Gon Freecss)

گون فریکس (Gon Freecss)

بهترین بخش مجموعه هانتر×هانتر شخصیت اصلی آن است که همیشه انرژی مثبت خود را به محیط اطرافش انتقال می‌دهد. گون شخصیتی است که کاملا خودش را باور دارد و همیشه مسیر درست را دنبال می‌کند. او همیشه به متحدانش و حتی به آنهایی که به خوبی خودش نیستند اعتماد دارد.

در جای‌جای این مجموعه کاریزمای گون را می‌بینیم، اما یکی از بهترین‌ صحنه‌ها آنجاست که گون متوجه می‌شود در انجام عملیات‌های خطرناک به خوبی پدرش و سایر هانترهای رده‌بالا نیست، اما همچنان به توانایی‌های خودش اطمینان دارد و حسابی تمرین می‌کند تا به یکی از محبوب‌ترین هانترهای جهان تبدیل شود. هانتر به‌معنی شکارچی است و هانترها افرادی هستند که برای به‌دست‌آوردن گنجینه‌های مخفی به سرزمین‌های ناشناخته سفر می‌کنند. رؤیای گون برای تبدیل‌شدن به هانتر و مسیری که برای رسیدن به این هدف طی می‌کند، سریالی عالی می‌سازد که شخصیتی کاریزماتیک دارد.

۴. آلمایت (All Might)

آلمایت (All Might)

شخصیتی قدرتمند و قابل‌اطمینان که در هر مبارزه‌ای حریفانش را شکست داده است بیش از هر شخص دیگری می‌تواند الهام‌بخش باشد. البته آلمایت ویژگی‌های دیگری هم دارد که باعث می‌شود نام او را در این فهرست قرار دهیم. آلمایت به‌خاطر کاریزمایش یکی از بهترین شخصیت‌های انیمه «آکادمی قهرمان من» (My Hero Academia) است.

او هنوز هم قوی‌ترین شخصیت این سریال است و در طول سریال تا می‌توانست به افراد کمک کرد. یکی از بهترین نمونه‌های کاریزمای آلمایت این است که همه می‌دانند او به‌شدت آسیب دیده است، اما باز هم کمتر به خودش توجه می‌کند و سعی می‌کند از تمام توانایی خودش برای کمک به مردم استفاده کند.

۳. سادائو مائو (Sadao Maou)

سادائو مائو (Sadao Maou)

افرادی که نماد شرارت و فساد هستند همیشه در بین مردم منفورند و مردم عنوان شیطان را برایشان انتخاب می‌کنند. اما اگر پادشاهی شیطانی به مردم کمک کند چه اتفاقی می‌افتد؟

غیرعادی و عجیب است، اما در مجموعه «شیطان نیمه‌وقت» (The Devil is a Part-Timer) همین اتفاق می‌افتد. در بین شخصیت‌هایی که نقش پادشاهی شیطانی را ایفا کرده‌اند، سادائو مائو به‌دلیل شخصیت کاریزماتیکش حسابی محبوب شده است.

او به‌عنوان شرور معرفی می‌شود، اما در حقیقت قهرمان نمایش است. سادائو برای اینکه نامش را در این فهرست قرار بدهیم دلایل کافی بهمان می‌دهد، اما یکی از بهترین دلایل این است که اگرچه پادشاهی شیطانی است، همیشه در مسیر درست قدم برمی‌دارد. او به انسان‌ها و توانایی‌هایشان اطمینان دارد و حتی در سخت‌ترین شرایط به آنها کمک می‌کند.

۲. سانو مانجیرو (Sano Manjiro)

سانو مانجیرو (Sano Manjiro)

شاید سانو مانجیرو را به این نام نشناسید، چراکه بیشتر افراد او را به‌نام مایکی یا مایکی شکست‌ناپذیر می‌شناسند.

سانو مانجیرو نقشش را طوری ایفا می‌کند که بیننده احساس می‌کند پسربچه‌ای کوچک است، اما در همین نقش با بعضی از اقدامات غیرمنتظره‌ کاریزمای خودش را نشان می‌دهد. در واقع سانو مانجیرو ظاهری کاریزماتیک دارد. او پسری خوش‌تیپ، مهربان و جذاب است که درک‌کردن شخصیتش چندان راحت نیست.

سانو مانجیرو در استفاده از ضربات پا بسیار ماهر است و می‌تواند مردی قدبلند را فقط با ضربات پا به‌راحتی شکست دهد. اگرچه سانو مانجیرو قد کوتاهی دارد، سرعت و قدرت و سبک مبارزه ویژه‌اش از او شخصیتی کاریزماتیک می‌سازند.

۱. لولوش لامپروژ (Lelouch Lamperouge)

لولوش لامپروژ (Lelouch Lamperouge)

اگر از بینندگان انیمه محبوب «کد گیاس» (Code Geass) هستید، حتما لولوش لامپروژ را می‌شناسید. لولوش لامپروژ مردی با استعدادهای مختلف است و به‌دلیل اینکه در هر شرایطی عملکرد موفقی دارد شخصیت برتر این مجموعه محسوب می‌شود. در واقع توانایی‌های کاریزماتیک لولوش او را به این جایگاه رسانده‌اند و باعث می‌شوند برترین شخصیت این مجموعه باشد. لولوش خودش را باور دارد و دنبال عدالت است. همین ویژگی‌ها باعث می‌شوند توانایی لازم برای رهبری شوالیه‌ سیاه (Black Knight) را داشته باشد، به‌طور شایسته‌ای این کار را انجام دهد و احترام دیگران را جلب کند.

منبع:کاریزما

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *