۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی با انتشار یک پوستر، رسماً تاریخ عرضه جهانی گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ را مشخص کرد.

شیائومی رسماً تاریخ عرضه جهانی سری ۱۴ شیائومی را اعلام کرد .. این سری در ۴۵ فوریه ( ۶ اسفند ماه ) به صوئرلت جهانی عرضه می شود . مدیر عامل و بنیان گذار شیائومی ععرضه جهانی سری شیائومی ۱۴ را با انتشار یک پوستر اعلام کرد همزمان با عرضه جهانی این سری گمانه زنی هایی درباره عرضه شیائومی ۱۴ اولترا نیزز به گوش می رسد .

لی جون مدیر عامل و بنیان گذار شیائومی با انتشار پستی در ایکس اعلام کرد که تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ششم اسفند ماه خواهد بود . شیائومی ۱۴ و شیائومی پرو چند ماه قبل رونمایی شدند و مطابق سنت شیائومی این گوشی ها با تاًخیر چند ماهه در کشور های دیگر عرضه می شوند . احتمالاً در روز های آینده خبرهای بیشتری درباره عرضه این گوشی ها منتشر خواهد شد . همچنین این احتمال وجود دارد که شیائومی بخواهد در همین حین از گوشی پرچمدار اولترا و شیائومی پد ۷ رونمایی کند . 

 

عرضه جهانی سری شیائومی ۱۴ و احتمال معرفی مدل اولترا

در حالی که هنوز هیچ چیز تاًیید نشده است طبق شایعات منتشر شده شیائومی ۱۴، اولترا با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اتصال ماهواره ای دو طرفه عرضه خواهد شد . دوربین اینن مدل قابلیت های بیشتری نسبت به دوربین ششیائومی ۱۴ پرو خواهد داشت ؛ شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً دارای دیافراگم متغیر با ماژول دوربین چهار گانه خواهد بود . این گوشی ظاهراًً با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-900 عرضه می شود .

علاوه بر این پیش بینی می شود که شیائومی ۱۴ اولترا دارای یک دوربین تله فوتو پریکسوپی ۵۰ مکگاپیکسلی باشد که فاصله کنونی فوق العاده  تا ۱۲۰ مییلی متر را رائه می دهد. دیگر لنز های این گوشی ممکن است یک اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX8  و یک تله فووتو ۵۰ مگاپیکسلی باشند .

انتظار می رود شیاومی ۱۴ اولترا طراحی مشابه با دیگر اعضای خانواده خود داشته باشد و احتمالاً در رنگ های آبی ، نارنجی و مشکی عرضه شوند . همچنین شاید این گوشی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر باشند شایعه شده است که ظرفیت باتری شیائومی ۱۴ اولترا ۵۱۸۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ سیمی ۹۰ واتی پشتیبانی می کند .

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *