۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳
ورزش

ژاوی: من محیط خصمانه را دوست دارم!/ وضعیت اقتصادی پاری‌سن‌ژرمن با ما متفاوت است

بارسلونا یک شنبه شب با اتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد و ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در مورد رویارویی با این تیم و قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و دیدار با پاری سن ژرمن صحبت کرد. بازی قبلی با اتتلتیکو در ماه  دسامبر با با پیروزی ۱-۰ برای بارسلونا به پایان رسید و تک گل بازی را ژائو فیلیکس به ثمر رشاند . ژاوی در مورد چالش رویا رویی با اتلتیکو مادرید در خانه خودش گفت : فردا یک بازی حیاتی داریم درست مانند بقیه بازی هایی که باقی مانده است . آنها به خصوص در خانه بسیار قوی هستند و درسال های اخیر خیلی خوب کار کرده اند .و اقعاً بازی سختی در پیش است . ما در سرایط خوبی هستیم ،آنها هم همینطور امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم . هردو تیم از روحیه خوبی برخوردار هستند و اعتماد هر دو تیم بالاست .

سرمربی بارسلونا درباره بازی مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد : آنها یکی از سخت ترین حریفانی هستند که می توانستیم داشته باشیم . من لوتیس انریکه ، کادرش و بخشی از تیم را به خوبی می شناسم . ما امید داریم که یک چهارم نهایی خوبی داشته باشیم . وقتی آن است که روًیا پردازی کنیم و نشان دهیم که می توانیم مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا ررقابت کنیم . حریف آسانی نیستند . ما بیشتر از آنها در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده ایم . آنها حریف آسانی نیستند . ما بیشتر از آنها در لیگ قهرمانان بازی کرده ایم اما قدرت اقتصادی آن ها متفاوت است . صحبت کردن آسان است ، باید دید در زمین چه اتتفاقی می افتد و این بازی تعیین کننده در فصل است .

سپس گفت و گو با ژائو فیلیکس کشیده شد که فردا به متروپولیتانو باز خواهد گشت اما برای بارسلونا به میدان خواهد رفت . ژاوی در مورد مهاجم پرتغالی گفت او برای تیم های بزرگ ساخته شده است . ژوائو شخصیت قوی ای دارد و می خواهد استعداد خود را نشان دهد . ما برای بردن بازی به انگیزه بالایی نیاز خواهیم داشت . او همه ویژگی ها را دارد که فردا یک بازی عالی اانجام دهد . من او را آرام و با انگیزه می بینم  . او به جایی که خانه اش بوده بر می گردد . در دور اول  بازی فوق العاده ای داشت و امیدوارم بتواند دوباره این کار را انجام دهد .

سرمربی بارسا ددر پاسخ به این سوًال که آیا دکو یا خوان لاپورتا با او در مورد ماندن در بارسلونا صحبت کرده اند یا نه ، گفت ما عملاً هر روز صحبت می کنیم . دکو موقعیت من را می داند ، اینکه من به چه چیزی فکر می کنم را می داند ، ما در مورد شرایط زیاد صحبت می کنیم تا به امروز هیچ چیز تغییر نکرده است . 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *