۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

بهترین های دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۲۲ ؛ از موبایل و هدست تا ساعت هوشمند و گجت‌های دیگر

در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین محصولات دنیای تکنولوژی سالب ۲۰۲۲ در دسته های مختلف پرداخته و هر یک  را به طور مختصر معرفی خواهیم کرد .

ساالی که گذشت ، برای دنیای گوشی های هوشمند و اکسوری های آآن سال پرباری بود . در این سال شاهد عرضه گوشی ها، اکسورها  و گجت های جدید و جذابی بودیم که هر یک به نوعی توانستند محصولاتی موفق لقب بگیرند . از پرچمدار کاملی مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا گرفته تا شیائومی ۱۲۵ . اولترا با دوربین استثنایی و منحصر به فردی که داشت هر یک از سهم خود را در پسشرفت بازار تکنولوژی در سال ۲۰۲۲ ایفا کردند .

امروزه قصد دارییم در گجت نیوز به معرفی تعدادی از بهترین محصولات دنیای تکنولوژی ئر سال ۲۰۲۲ بپردازیم و هریک را به طور مختصر بیررسی کنیم .

بهترین های دنیای تکنولوژی سال ۲۰۲۲

 

بهترین گوشی سال ۲۰۲۲: گلکسی S22 اولترا

 

 

 

گلکسی اس 22 اولترا

 

 

برنده عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۲۲ ما ، مدل اسنپدراگون گوشی Galaxy S22 Ultra است . البته نسخه اگزینوس این گوشی هم عملکرد چندان بدی ندارد ؛ اما نمی توان آن را در شمار بهترین گوشی های سال قرار داد .

 

گلکسی اس ۲۲ اولترا به یک سیستم دوربین فوق العاده مبتنی بر یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین های تله فوتو با بزرگنمایی های سه و ده برابری استوار است . علاوه بر این صفحه نمایش بسیار با کیفیت قلم S-Penبرای نوت برداری و البته آپدیت های سریع امنیتی و نرم افزاری آن را به یک پرچمدار اندرویدی بی نقص تبدیل کرده اند .

به همین دلیل به سختی می توان برای تصاحب عنوان برترین گوشی سال رقیبیی برای این محصول پیدا کرد .

 

جایگزین: گوگل پیکسل ۷ پرو

 

 

پیکسل 7 پرو گوگل

 

 

یکی از مهمترین دلایل جذابیت جدید ترین پرچمدار گوگل ، سادگی آن است . این گوشی ممکن است زرق و برق پرچمداران سامسونگ را نداشته باشد اما با ارائه طراحی منحصر به فرد عملکرد نرم افزاری بی آلایش ، سریع و روان و البته دوربین های بسیار با کیفیت توانسته همه را یکجا به کار ارائه کند .

 

Pixel 7 Pro در بخش نرم افزاری تقریباً بی رقیب  است و قابلیت های کاربردی که گوگل در آن به کار برده ، ضمن اینکه عملکرد عالی دارند ،واقعاً  مشکل گشای کاربران خواهد بود . طیبق روال کاربران همیشه کاربران این گوشی زودتر از همه گوشی های اندروید ی آپدیت های نرم افزاری و امنیتی را دریافت می کنند . بنابراین اگر بروز بودن گوشی برایتان اهمیت دارد ، احتمالاً پیکسل ۷ پرو حتی گوشی بهتری در مقایسه با گلکسی ۲۲ است .

بهترین گوشی اقتصادی سال ۲۰۲۲: پوکو F4

 

بهترین تکنولوژی 2022

 

 

پوکو اف ۴ یک گوشی چهارصد دلاری  از شیائومی است که به تراشه تاسنپدراگون ۸۷۰ مجهز بودذه و یک صفحه نمایش اولد ۱۲۰ هرتزی در اختیار دارد . علاوه بر این ، میان رده قدرتمند شیائوئمی هعمچنتین اسپیکرهای بسیار با کیفیتی داشته و از سیستم دوربین بسیار خوبی هم بهره می برد .

در صورتی که با نبود لنز اختصاصی زوم و قاب پلاستیکی این گوشی مشکل نداشته باشید ، پوکو f4 یک گوشی فوق العاده برای ششما به حساب خواهد آمد.

 

جایگزین: ناتینگ فون ۱

 

 

ناتینگ فون 1

 

 

پیش از عرضه (۱) Nothing Phone هیجان عجیبی پیرامون آن  شکل  گرفته بود .با این وجود در پایان ، این گوشی تنها یک میان رده معمولی به شمار می آمد که از طراحی خلاقانه در پشت بهره می برد .

تاتنییگ فون ، البته در برابر قیمت ۴۷۰ دلالری که دارد ، با تجهیز به تراشه ی اسنپدراگون ۷۷۸G  صفحه نمایش اولد ۱۲۰ هرتزی و طراحی نرم افزاری سریع ، مینیمال را ارائه کرده که ارزش مضاعفی به آۀن می بخشد . البته عملکرد دوربین این گوشی  به طور کلی پر فراز و نشیب است ؛ اما بهبودهای نرم افزاری اخیر آن بتاعث ارتقای عملکرد دوربین ها شده اند .

طبیعتاً نمی توانید انتظار یک گوشی ساختار شکن  و بی نقص را از ناتینگ فون ۱ داشته باششید . با این حال با یک گوشی خوش ساخت در قیمتی زیر ۵۰۰ دلار طرف هستیبد که تنها به خاطر قیمت کمی بیشتر و  عملکرد  ضعیف تر دوربین عنوان برترین گوشی اقتصادی سال ۲۰۲۲ را به پوکو اف ۱ می بیازد !

 

بهترین دوربین گوشی همراه: شیائومی ۱۲S اولترا

 

شیائومی 12S اولترا

 

 

در چند سال اخیر طراحی سیستم دوربین در گووشی های هوشمند با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است و بهینه سازی های نرم افزاری تاًثیر پر رنگ تری در عملکرد دوربین ها گذاشته اند  با این وجود همچنان مشخصات سخت افزاری دوربین ها حرف اول را در عملکرد آن ها می زند . در حال حاضر بهترین دوربین های بازار بی چون و چرا متعلق به ششیائومی  اولترا است .

 

 

 

.

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *