۱۰ فروردین, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

تصاویر موجودات فضایی در دریا، مردم را به وحشت انداخته است، اما حقیقت چیست؟

تصاویر موجودات فضایی دریا

 

یک عکاس ، تصاویری از موجودات فضایی در دریا منتشر کرد و با آن ها مردم را به وحشت انداخت ؛ اما آشکار شدن حقیقت به زودی گریبانگیر او شد.

 

برداشتن قدمی اشتباه در رسانه های اجتماعی با عواقب جبران ناپذیر همراه است . یک عکاس با انتشار تصاویر بیرون آمدن موجودات فضایی از دریا باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مرم شد ؛ اما حقیقت ماجرا چیست ؟

 

واقعیت پشت تصاویر موجودات فضایی در دریا

 

 

یک عکاس به نام یان ورستر ( Jan vorster] با انتشار تصاویر بیرون آمدن موجودات فضایی از دریا در سواحل آفریقای جنوبی ، باعث نگرانی بین مردم شد .

 

 

این عکاس حتی شروع به دریافت پیام هایی با این عنوان کرد که آیا ساحلی که او در آن عکاسی کرده ، برای بازدید امن است یا خیر . با این حال مشخص شد که عکس بیگانگان در دریا در واقع فقط گیاهان مرده آلوئه ورا را نشان می دهد .

 

 

 

.گیاهان دریایی

 

 

 

ورستر گفت : که هنگان غروب خورشید در حین قدم زدن در ساحل کیپ غربی برای تصویر برداری از این گیاهان از یک دوربین Nikon D7100 با لنز Nikkor 18-140mm استفاده کرده است . ورستر افزود : من این تصویر را در صفحه فیس بوک خود ، دو انجمن فیس بوک مربوط به Still Bay  و در یکی دیگر از انجمن های فیس بوک آۀفریقای جنوبی پست کردم و از آتن جا این تصاویر منتششر شدند . چندین صفحه فیس بوک ، این تصاویر را برداشته و به اشتباه برای آن عنکبوت دریایی را انتخاب کردند .

 

 

ورستر می گوید : که می خواسته از این موضوع به عنوان استعاره استفاده کند و بگوید که مردم  این گیاهان را به عنوان بیگانه می بینند ؛ در حالی که در واقع ما بیگانگان دو پا هستیم که دنیای گیاهان را لبه هم می ریزیم .

 

 

موجودات فضایی دریا

 

 

 

اما او از واکنش مردم شگفت زده شد . ورستر فکر می کرد مردم با این استعاره سرگرم می شوند ؛ اما مسئله بسیار جدی شد و کار به جای باریک کشید . برخی از مردم  آنقدر نگران این تصاویر شدند که به ورستر پیام دادند و پرسیدند که آیا رفتن به داخل آب ، امن است یا خیر .

 

 

مردم مضطرب حتی این تصاویر را برای یک دانشمند محیط زیست ارسال کردند و دانشمند تاًیید کرد که گیاهان آلوئورا هیچ خطری برای انسان ها ندارد . ورستر درباره نگرانی مردم گفت :

 

 

مردم مدام از من می پرسند که این ( موجودات ) چه زمانی بیرون می آیند و آیا فقط در شب بیرون می آیند ؟ برخی از مردم گفتند که من آن ها را گمراه کرده ام و باید به خاطر این کار مسلوب شوم . اما بسیاری از مردم نیز ( با این تصاویر ) سر گرم می شوند.

 

 

گیاه آلوئه‌ورا

 

 

گفته می شود که ورستر با وجود واکنش غیر منتظره مردم به تصاویرش ، دلسرد نخواهد شد و قول می دهد که برای افزایش آگهی مردم در مورد مسائل زیست محیطی در Still Bay از تعداد بیشتری از موجودات تصویر برداری کند . او همچنین گفت :

من چیز های زیادی  در مورد رسانه های اجتماعی یاد گرفتم . این فقط یک عکس است من انتظار نداشتم که این اتفاقات بیافتد و واکنش ها به آن آنقدر بزرگ باشد .

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *