دانستنی

راهنمای خرید بهترین موس گیمینگ بازار [آبان ماه ۱۴۰۲]

در این مقاله از ضرورت خرید موس کیمینگ برای گیمر ها ، بهترین انواع و برنددهای آن و مهم ترین نکات پیش از خرید صحبت کرده ایم .

در بازار متنوع موس های کیمینگ ، انتخاب بهترین مدل ها کار بسیار دشواری محسوب می شود . بهترین راه این است که ابتدا بودجه خود را مشخص کنیم و با شناخت نیاز هایمان از میان بهترین برندها ، گزینه مناسب را برگزینیم . در راهنمای خرید بهترین موس کیمینگ بازار سعی کرده را با هر قیمتی معرفی کند .

 

تفاوت موس گیمینگ و معمولی

در مقاله منهم ترین تفاوت موس کمینگ و معمولی گفتیم که این دو در  معیار های مانند سنسور ها ، دقت ( DPI ) ، نرخ نمونه برداری ( Polling Rate ) ، تعداد کلید های ماکرو ارگونومی ، ظاهر و البته قیمت با هم تفاوت دارند .

 

مهم ترین نکات پیش از خرید موس گیمینگ

پیش از خرید موس کیمینگ باید مواردی را در نظر بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید . در ادامه به مهم ترین نکات پیش از خرید موس کیمینگ اشاره می کنیم .

۱. نوع اتصال

انتخاب بین موس های سیمی و بی سیم دیگر مثل گذشته سخت نیست  ؛ زیرا تکنولوژی موس های ی سیم به قدری پیشرفت کرده که جای نگرانی باقی نمی گذارد .

۲. وزن و اندازه

یکی از فاکتورهایی که هنگام  خرید موس کیمینگ باید در نظر داشته باشید انتخاب موس است . که بااندازه دستتتان همخوانی داشته باشد .

۳. ارگونومی و نوع گرفتن ماوس

ارگونومی و نوع گرفتن ماوس

هر کسی موس را به شیوه ای متفاوت در دست می گیرد و البته هر گیم پلی به گیرش خاصی دارد . به طور کلی سه نوع مدل برای گرفتن موس در دست وجود دارد ؛ نوک انگشت ( fingertip ) ، با کف دست ( fingertip ) و با چنگال ( claw)  ) که سایر موس هم روی آن تاًثیر دارد .

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *