۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳
خودرو دانستنی

تویوتا کراون سیگنیا، کراس اور مجلل ژاپنی ها به میدان آمد؟

تویوتا کراون سیگنیا در قالب یک شاسی بلند لوکس هیدریدی معرفی شد . در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند ژاپنی Toyota Crown Signia آشنا می شویم .

شرکت تویوتا از مدل جدید شاسی بلند کراون به نام سیگنیا پرده برداشت . این خودرو قرار است در تابستان سال ۲۰۲۴ فقط با یک قوای محرکه هیبریدی به بازار آمریکا عرضه شود . در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات شاسی بلند Toyota CrownSignia آشنا خواهیم شد .

مشخصات فنی تویوتا کراون سیگنیا

تویوتا کراون سیگنیا

مشتریان در بازار آمریکا در تابستان سال ۲۰۲۴ می توانند تویوتا کراون سیگنیا را فقط با یک قوای محرکه هیبریدی خریداری کنند. این قوای محرکه متشکل از یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر و دو پیشرانه برقی است . برای این خودرو ۳ حالت رانندگی شامل معمولی ، اقتصادی و اسپرت گرفته شده که حالت اقتصادی باعث کاهش چشمگیر مصرف سوخت می شود و حالت اسپرت نیز رانندگی هیجان انگیز و پرسرعتی را به همراه دارد .

تویوتا کراون سیگنیا

علاوه بر این تویوتا کراون سیگنیا از حالت برقی نیز بهره می برد که با نیروی الکتریکی قادر است مسافت های کوتاه را بپیماید . این قوای محرکه هیبریدی در مجموع قدرتی برابر ۲۴۳ اسب بخار را به همراه دارد . همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز به ازای ۱۰۰ کیلومتر ۶.۵ لیتر مصرف می کند .

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *