۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
علمی

نشانه هایی که می گوید مرگتان نزدیک است

نشانه های مرگ زود  رس در بدن انسان

سکته های قلبی و مغزی یا سرطان ، بیماری هایی که اکثر ما فکر می کنیم علت مرگ هستند اما از نشانه های مرگ چه می دانیم ؟ شاید فکر کردن درباره ی این مسئله چندان خوشایند نباشد اما همه ما دیر یا زود خواهیم مرد . همه ما با تاریخ انقضاء به دنیا می آییم و کاری هم نمی توانیم برای این موضوع بکنیم . انتخاب سبک و نوع زندگی همراه با عوامل زیست محیطی زنیز می تواند مسبب مرگ زود هنگام شود. بهترین کار این است که تمام تلاشمان را کنیم و چندان نگران احتمالات حقیقی اما نه چندان نزدیک نباشید و به خودتان بابت این مسئله آسیب وارد نکنید . اگر نسبت به داشتن یک زندگی طولانی تر و سالم تر خیلی جدی هستیدد ، بهتر است ببینید که آیا هیچ یک از نشانه های زیر درباره شما و وضعیت فعلی تان صدق می کند یا نه .

نشانه های مرگ و پایان عمر

۱- ناخن های پیچ دار

ناخن های دست ما می توانند چیز های زیادی رات درباره وضعیت سلامت به ما نشان دهند. اگر ناخن هایتان لکه دار بوده ، لبه های آن حالت غیر عادی داشته و یا رنگ و رو رفتهع باشد احتمالاً دچار مشکلات حادی شده اید . اگر هر نوع مورد عجیبی درباره ناخن هایتان دیدید حتماً به پزشک مراجعه کنید.

۲- اندام شما

اگر می خواهید تا سنین ۶۰ و ۷۰ سالگی یا بیشتر از آن به خوبی و سالم زندگی کنید ، باید وضعیت جسمی خود را جدی بگیرید . این به معنا آن است که که باید شاخص حجم بدن تان در طیف مناسبی باشد _ یعنی اضافه وزن نداشته باشید . همه می دانیم که چاقی می تواند به طرق مختلف به بدنتان آسیب وارد کند.

۳- ضعیف شدن حس بویایی

حس بویایی ما به دلایل مختلف اهمیت فراوانی دارد و وقتی سن مان بالا می رود ، به مرور این حس کمرنگ می شود. در واقع همه ما افراد مسن و سالخورده را دیده ایم که در دیدن یا شنیدن دچار مشکلاتی شده اند و به طور مشابه ما هم ممکن است حس بوییایی خود را از دست بدهیم . خبر بد این است که تحقیقات نشان می دهد کم شدن حس بویایی یعنی نزدیک شدن به زمان مرگ .

۴- بوی بد دهان

به مانند ناخن های زشت ، بوی بد دهان هم می تواند نشانه آن باشد که مشکلاتی در ارتباط با سلامتی دارید . البته شاید فقط بوی ناشی از خوردن سیر یا پیاز باشد. اما بوی مزمن بد دهان به نوعی می تواند گویای سرطان و یا سایر عفونت هایی باشد که می تواند به مرگبیانجامد.

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *