۳۰ فروردین, ۱۴۰۳
کسب و کار

هواوی با اعلام خروج از حالت بحرانی: به روال معمول بازگشتیم

هواوی با تحریم هایی که آمریکا انجام داده است به افزاییش  فروش ۰،۰۲ رسیده  و در آمد ۹۶ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۲ رسیده بود.

 

غول فناوری چین هواوی تخخمین زده که در آمد آن در سسال ۲۰۲۲ ثابت مانده است که این موضوع نشان می دهد که کاهش فروش ایین محصول نشان  دهنده کاهش فروش آن محصول به دلیل تحریم های ایالت متحده آمریکا است .

 

طبق گزارش هایی که از شرکت هواوی شده در بیانیه هایی به افزایش فروش خود ۰،۰۲ و در آمدی ۹۱،۶۶ دلاری در سال ۲۰۲۲  رسیده است .

 

ژژو در ادامه پیامی که به شرکت هواوی منتشر کرد اافزود :: که کسب و کار مخابراتی این شبکه رشد خود را حفظ کرده است و در برخی از دستگاعه ها با کاهش روبه رو شده است به ویژه گوشی ها .

.هواوی از حالت بحران خارج شده است؛ حفظ درآمد ثابت در سال 2022

 

 

درآمد ههواوی نسبت به سال گذشته بیشتر شده است . در آن زمان غول فناوری چین معادل درآمدی ۹۱،۶۶ میلیارد دلتاری را گزارش کرده بود که با تحریم هایی که آمریکا کرده است درآمد آن سالانه به ۳۰ درصد کاهش یافته است .

 

با این حال درآمد سال ۲۰۲۲ بسیار پتایین تر از رکود ۱۲۲ میلیارد دلاری شرکت در سال ۲۰۱۹ است . در آنت زمان  تاین شرکت به اوج رسید به عنوان یکی از برترین شرکت های گوشی های هوشمنتد اندرویدی در سطح جهان شناخته شد.

 

در سال ۲۰۱۹ دولت ترامپ با استناد به نگرانی های امنتیت ملی ، ممنوعیت تجاری را برای هواوی منتشر کرد که این شرکت از دسترسی به سیستم عامل اندروید برای گوشی های جدید خود منع کند .. هر چند هواوی سیستم عامل خود به نام هارمونی را راه اندازی کرد . اما طبیعتاًً این موضوع تتاًثیر زیادی روی فروش این دستگاه ها در سراسر جهان گذاشت .

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *