۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

گجت عجیب لنوو برای نمایشگاه CES 2023؛ چراغ مطالعه با قابلیت‌های شارژر و وبکم!

لنوو گجت شارژر وبکم

 

 

لنو در رویداد ۲۰۲۳ CES  از یگ گجت رومیزی عجیب که در برگیرنده چراغ مطالعه ، شارژ و وبکم و هاب است رونمایی خواهد کرد . این محصول جذاب بیش از سیصد دلار قیمت دارد.

 

 

 

نمایشگاه CES  هر ساله پذیرای گجت های  عجیب و غریب  و جذابی است  و به نظر می رسد چراغ اول در این زمینه در ۲۰۲۳ CES  را نیز لنوو روشن خواهد کرد . این کمپانی در این رویداد از یک چراغ مطالعه به نام Go Desk Station with Webcam رونمایی خواهد کرد که به یک وبکم و شارژ بیسیم هم مجهز بوده و در عین حال یک هاب کامل را نیز ارائه می کند.

 

 

این گجت برای افرادی که میز مطالعه کوچکی در اختیار دارند بسیار مناسب بوده و البته قیمت نسبتاً بالایی هم دارد . در ادامه در گجت نیوز با این محصول عجیب لنوو بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

 

لنوو گجت شارژر وبکم

 

 

گجت جدید لنوو؛ چراغ مطالعه، شارژر، وبکم یا هر سه؟

 

 

 

مهم تریین قابلیت گجت  جدید لنوو  را باید وبکم لنوو Go 4K پرو دانست که گزینه ای بسیار ایده آل برای کنفرانس های ویدیویی و استریم با کیفیت به شمار می رود . این وبکم قادر به استریم کردن محتوای ۴K  با نرخ حداکثر سی فرم است و از قابلیت های فوکوس خودکار و قاب بندی خودکار با میدان دید قابل تنظیم بهره می برد . علاوه بر این ، وبکم این گجت لنوو قادر است از طریق چراغ مطالعه تعبیه شده، نور محیط بسته به نیاز، کم و زیاد کند.

 

 

خود چراغ مطالعه بر روی یک بازوی چرخان با ارتفاع قابل تنظیم قرار گرفته و قادر است تقریبا ً در هر زاویه ای دلخواه قرار گرفته و چهره کاربر یا هر جسمی در محیط  را روشن کند . این  چراغ مطالعه همچنین سه رنگ مختلف ۳۰۰۰K  ( زرد و سفید ) ، ۴۵۰۰K (سفید ملایم) و ۶۵۰۰K ( نور روز) قابل تنظیم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

در این میان یک هاب کامل تشکیل شده از مجموعه ای متنوع از پورت ها نیز ویژگی مهم دیگر گجت جدید به شمار می رود . این هاب از یک ورودی ۱۳۵ ولتی USB-C بهره برده و از یک پورت USB-C با توان ۶۵ وات برای شارژژ لبتاپ استفاده می کند.

 

 

لنوو گجت شارژر وبکم

 

 

 

در کنار شارژ و وبکم ، گجت تازه لنوو همچنین از پد شارژ بیسیم ۱۵ واتی Qi  نیز بهره برده و با تجهیز کردن به یک پورت ۲۰ واتی USB-C ، دو پورت USB-A 3.1 ویک خروجی HDMI 2.0 با توان انتقال محتوای ویدیویی ۴K  با نرخ ۶۰ فرم ، محصولی کامل در زمینه اتصلات به شمار می رود.

 

 

در صورتی که برای میز کارتان به دنبال یک چراغ مطالعه ، شارژ بیسیم ، هاب یو اس بی و البته وبکم می گرد ید ، می توانید به گجت Go Desk Station with Webcam همه آن ها را یک جا در اختیار داشته باشید . البته در اختیار داشتن این دستگاه که از ماه مارس سال آینده به بازار خواهد آمد ، حدوداً ۳۳۰ دلار برایتان آب خواهد خورد !

 

 

در آن زمان همچنین وبکم Lenovo Go 4K Pro هم به طور مجزا به قیمت ۱۵۰ دلار قابل خرید خواهد بود.

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *