۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

آبروریزی ربات انسان‌ نمای عربستانی‌ها مقابل دوربین خبرنگاران + ویدیو

ربات انسان نمای عربستان در حین معرفی مقابل دوربین خبرنگاران حرکت نامناسبی کرده که باعث آبرو ریزی بسیار و تمسخر کاربران برای این کشور شده است.

ربات های اتنسان نما از جمله اختراعات جدیدی هستند که می توانند در أینده کمک بسیاری به بشریت کنند . موردی که به تازگی در دنیای اخبار تکنولوژی بسیار صدا کرده ، مربوط به حرکت آبروریزانه یک ربات انسان نما عربستان یبوده که مقابل دوربین خبرنگاران این حرکت زشت را انجام داده است . در ادامه این حرکت می توانید این ویدیوی جنجالی از آبروریزی ربات انسان نما عربستان را مشاهده کنید .

 

 

حرکت نامناسب ربات انسان نما عربستان با خانم خبرنگار

 

عربستان سعودی در زمینه ربات ها و هوش مصنوعی ، یکی از کشور های پیشور خاورمیانه است و ما قبلاً خبری در خصوص رونمایی از ربات سخنگو هوش مصنوعی سارا تووسط عربستانی ها منتشر کرده بودیم .

 

در ویدیویی که از انسان ربات نما جدید عربستان منتشر شده نشان داده می شود که این ربات مرد با حرکت نامناسب ، خانم گزارشگر را با دستان خود لمس می کند . این ویدیو در ۴ مارس ۲۰۲۴ ضبط شده و قسمتی از فیلم مراسم افتتاحیه این ربات در دیپ فست ریاض است . ویدیو مذکور توانست در مدت زمان کمی ۸ میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی داشته و نظرات مختلفی هم در مورد این حرکت آبروریزانه رباتت گفته شود .

 

برخی بینندگان این ربات را به آزار و اذیت خبرنگار زن در طول مصاحبه زنده متهم کردند و برخی نیز آن را با نام (( ربات منحرف))می کنند .

 

علیرغم اننتقاد های بسیاری که در خصوص این رفتار ربات گفته شده برخی برخی کاربران نیز این عمل را تنها یک اشتباه در برنامه نویسی ربات و با یک نقص ارتباطی دانسته اند و توصیف هایی مانند  رفتار عمدی را نادرست اعلام کردند.

 

این ربات در واقع اولین ربات انسان نما دوزبانه ساخت عربستان است که برای پیشرفت ها و دستاورد های عربیستان سعودی در زمینه هوش مصنوعی طراحی شده است . این ربات در جریان معرفی به بیننندگان از خود به عنوان یک پروژه ملی عربستان نام برده و بر ادامه روند پیشرفت عربستان در این زمینه نام دارذ.

 

ویدیو منتشر شده توانست جنجال رسانه ای شدیدی را به راه بیاندازد و اظهار نظرات زیادی نیز در خصوص این آبروریزی منتشر شده است .

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *