۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

آخرین ترفند کی روش برای گیج شدن انگلیسی ها کیست؟| انتشار تصاویر اشتباه برای گمراهی ساوتیک

 

کارلوش کی روش در بازی برابر نونس تلاش کرد تا ترکیب تیمش در جام جهانی نامشخص باقی بماند.

تیم ملی ایران روز گذشته در آخرین بازی تدارکانی خود به مصاف تیم ملی تونس رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. کارلوس کی روش سرمرببی پرتغالی تیم ملی ایران در این بازی به اکثر بازیکنان خود میدان داد ولی اجازه پخش مسابقه را نداد تا برنامه های تاکتیکی اش لو نرود.

سرمربی تیم ملی ایران در این دیدار از یک ترفند دیگر هم استفاده کرد و شماره پیراهن بازیکنان را تغییر داد تا اگر تصویری از مسابقه منتشر شد کسی نتواند ترکیب مورد نظر را حدس بزند.

در این دو تصویر که از بازی بیرون آمده احسان حاج صفی و میلاد محمدی با شماره هایی متفاوت از شماره اتصلی خود بازی می کنند.

سردارآزمون در کنار مهدی طارمی شناختنه ترین بازیکن فعلی تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می شود.مهاجم بایرلورکوزن که مدتی به دلیل مصدومیت از بازی های رسمی و باشگاهی خود دور شده بود حالا با تلاش فراوان پزشکان آلمانی برگشته است. هر چنند کار لوس کی روش ترجیح داد در بازی دوستانه با تونس ریسک نکند و از آزمون استفاده نکند اما سرمربی پرتغالیاعتقاد فراوانی به این  بازیکن دارد.

کارلوس کی روش عادت دارد معمولاً در مسابقات یکی دو سورپرایز داشته باتشد و پیش بینی می شود سورزپرایز او مقابل انگلیس، سردار آزمون باشد.مهعاجمی که اگر هم فیکس نباشد این شانس را دارد که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تتعویضی وارد زمین شود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *