۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده

خبر خوش برای استقلالی ها | سورپرایز ساپینتو مقابل پرسپولیس رونمایی شد!

 

 

 

امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال که در هفته یازدهم لیگ برتر پس از ممدت ها از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت در دقیقه هشتم همان دیدار با ارسال پاس گل برای محمد  محبی پایه گذار تک گل سه امتیازی آبی پوشان پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر برتای جام جهانی شد.  سه امتیازی که استقلال را به رده دوم جدول رساند. تا این تیم با دو امتیاز اختلاف پشت سر پرسپولیس منتظر بازی دربی باششد.

مطهری که حالا به باتزیکن ممورد اعتماد ساپینتو در خط حمله استقلال   تبدیل شده بود در دیدار سوپر جام نیز از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و علاوه بر درخشش در طول مدت زمان حضورش در این دیدار مقابل (نساجی مازنداران) در دقیقه ۵۲ بازی زننده تک گل قهرمانی تیمش شد.

این بازیکن در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به صورت اختصاصی با حضور در مجموعه ورزشی  انقلاب کارهای بدنی انجام می داد تا از نظرفیزیکی در شرایط مطلوب برای بازگشت به تمرینات استقلال باشد.

 

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این بازیکن انگیزه زیادی دارد تا بتوانددر بازی بعدی استقلال در هفته دوازدهم  مقابل پرسپولیس فرصت دوباره برای گلزنی به رقیب دیرینه استقلال پیدا کند.

امیر ارسلان مطهری تا کنون سه بار مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شده است .او تابتدا در اولین حضورش موفق به گلزنی ششد.

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *