۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
موبایل

آیفون ۱۶ احتمالاً دکمه اکشن لمسی و یک دکمه اضافه‌تر خواهد داشت

به گفته ی منبعی که در گذشته گزارش های دقیقی در مورد برنامه های اپل به اشتراک گذاشته است ، مدل های آیفون ۱۶ ممکن است دارای یک دکمه ی اضافی باشند یا اینکه اپل قصد دارد آنتن mmWave  آن ها را برای تصدیق با این تغییر به سمت چپ دستگاه منتقل کند . علاوه بر این درباره آیفون ۱۶ پرو نیز گزارش شده که این دستگاه می تواند از لنز های شیشه ای به منظور کاهش ضخامت و وزن ماژول دوربین و همچنین بهبود زوم اپتیکال بهره ببرد .

بر اساس گزارش این منبع که nstant Digital  نام دارد ، ظاهرا دکمه ای اکشن آیفون ۱۶ پرو در موقعیت هم سطح با کنار دستگاه قرار می گیرد ، زیرا انتظار می رود اپل به جای طراحی دکمه های استاندارد فعلی ، به فناوری حالت جامد برای این دکمه روی بیاورد . این تغییرات فقط برای دکمه Action  گزارش شده است ، بنابراین کلیدهای تتظیم  صدا و کلید های پاور بدون تغییر باقی خواهند ماند .

ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود ، که آیفون ۱۶ احنمالاً به دکمه خازنی جدید Capture  مجهز می شود . هر چند این دکمه توسط اپل ( Capture Button ) نام گرفته است . اما دقیقاً مشخص نیست چه کاری انجام می دهد . همچنین ظاهراً این دکمه قرار است در زیر دکمه پاور روی لبه سمت راستی دستگاه قرار خواهد گرفت .

همچنین قبلاً نیز به تغییر موقعیت آنتن mmWave  و استفاده از فناوری حالت جامد برای دکمه اکشن اشاره شده بود . در این گزارش گفته شده که دکمه جدید قرار است در تمامی مدل های آیفون ۱۶ از جمله مدل های پایه آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس حضور داشته باشد .

تغییرات آیفون ۱۶ پرو

در گزارش اکونومیک دیلی نیوز گفته شده که تاًمین کنندگان اپل در حال آماده شدن برای راه اندازی خط تولید آیفون ۲۰۲۴ هستند و آیفون ۱۶ پرو و پرومکس ممکن است برای صرفه جویی در فضا و وزن خود از لنزهای شیشه ای ساخته شوند .

همچنین استفاده از این لنزها باعث می شود تا اپل بتواند ضمن استفاده از لنزهای بسیار نازک تر ، فاصله کانونی ۲۴ میلی متری و ۱۲۰ میلی متری را برای دستگاه های پرچمدار خود استفاده کند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *