۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳
موفقیت

برای رسیدن به موفقیت فقط این ۴ کار را انجام دهید!

راه هایی رسیدن به موفقیت

چقدر خوب است در مسیر زندگی مان به رلهی که آدم های موفق رفتند نگاه کنیم و تجربه های آنها را مرور کنیم.تجربه هایی که گاه به نظر می رسید برای خیلی از ما دور و دست یافتنی است ،خیلی از این آدم های موفق هیچ گاه فکر نمی کردند روزیی در این جایگاه قرار بگیرند.یادمان باشد همه چیز در ذهن شماستو نمی شود معیار مشخصی برای موفق و ناموفق بودن قرار داد.مهم این است شما به جایگاه مطلوبی در اجتماع رسیده باشید و از خودتان رضایت داشته باشید.

موفقیت

به روی نیازهایتان تمرکز کنید نه روی خواسته هایتان

نیاز و خواسته ی آدم ها شاید شبیه به هم باشند اما خیلی با هم متفاوت هستند. شاید شما دوست داسته باشید یک ویلای لوکس در هاوایی داشته باشید و چندین ماشین و مغازه و خانه هم به اسمتان باشد. اما آیا واقعت این چیزی است که شما نیاز دارید؟ نه! اینها خواسته ها و آرزوها هستند که گاهی به زندگی ما هیجان می دهند. نیازهایتان را بررسی کنید، مثلا در این بازه ی زمانی نیاز دارید خانه بخرید؟ پیاده هستید و وجود یک ماشین در زندگی تان ضروری است؟ برای به دست آوردنش تلاش کنید و روی آن تمرکز کنید!

هدف

به ارزش هایتان فکر کنید

با خودتان صادق باشید، برای رسیدن به رضایت از خودتان و موفقیت در زندگی بایستی روی کارهای غیر ضروری و حاشیه ها تمرکز نکنید. برای مسیرتان برنامه ریزی داشته باشید، روزها و هفته ها را به بطالت نگذرانید. از یک برنامه کوچک تا یک هدف بزرگ برای همه ی بخش های زندگی تان یک جا باز کنید و گاهی نگاه کنید تا کجای مسیرتان را آن طور که باید پیش رفتید. ارزش های زندگی تان را پیدا کنید و پایبند به آنها باشید، اگر صبح زود از خواب پا شدن برای فردی مثل شما کار خوب و پسندیده ای است شاید وقتش رسیده از فردا صبح ها زودتر از خواب بلند شوید.

از روزهای خوب و بد زندگیتان یاد بگیرید

روزهای خوب گذشته است و روزهای بد نیز راه خودشان را رفته اند! قرار نیست برای همیشه به روزهای بد رفته فکر کنید و در اندوه آنچه که از دست داده اید ماه ها و سال ها خودتان را درگیر کنید. آینده هم نیامده است و اگر شما خبر از آن دارید به ما هم خبر دهید! در هر مقطعی که هستید گذشته را رها کنید؛ اما تجربه هایی که داشتید را به ذهنتان گیره کنید. هر از گاهی به آنها نگاه کنید؛ چه مسیری را درست رفتید؟ شاید وقتش رسیده مسیرهای درست را دوباره تکرار کنید و آنچه که اشتباه بوده را تکرار نکنید.

خوشبختی

قبل از هر کاری خوب فکر کنید

بی گدار به آب نزنید! گاهی بدون فکر و تصمیم ما اشتباهاتی مرتکب می شویم که مدت ها زمان می گذرد تا بتوانیم آن را جبران کنیم. این به این معنی نیست که اگر اشتباهی کردید پس به آخر خط رسیده اید! نه، اما شاید بایستی با حداقل اشتباهات، کیفیت زندگیتان را بالا ببرید. برای این کار قبل از کارها و تصمیمات زندگی تان فکر کنید. بعد از مدتی می بینید فکر کردن چقدر توانسته روی تصمیمات درست شما تاثیر مثبت بگذارد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *