۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳
ورزشی

برای شرکت در مسابقات بدنسازی مستر المپیا چقدر باید هزینه کرد؟

برای شرکت در مسابقات بدنسازی مستر المپیا چقدر باید هزینه کرد؟

مستر المپیا که برای اولین بار توسط جو ویدر در سال ۱۹۶۵ پایه ریری شده ، به عنوان پر طرفدار ترین مسابقه در حوزه بدنسازی شناخته شده است . هنگام مشاهده ژست های پیروزی برنده مستر المپیا ممکن است که  هزینه موفقیت آن ها را با این حال ، هزینه های مالی شرکت در این مسابقه اغلب نا دیده گرفته شود .

  برای برنده مستر المپیا ، جایزه یوگن سندو ( Eugen Sandow ) ارزش بسیار ریادی دارد . اما حتی رقابت برای أن نیاز به هزینه های گزافی دارد که گاهی برای جبران هزینه های آماده سازی خود به تمام پول جایزه نیاز دارد .

البته یک فرمول یکسان برای همه شرکت کنندگان وجود نداشته و هزیبنه ها هر سال متفاوت بوده است .  در ادامه هزینه های کلی تمرین  حدود هزینه های کلی تمرین ، رژیم غذایی و …. برای شرکت کنندگان در بزرگترین مسابقه بدنسازی سال آورده ایم .

 

آموزش

اگر چه داشتن بدنی عضلانی نتیجه اراده و تلاش است ، اما ابزار های مورد نیاز برای افزایش حجم ماهیچه ها رایگان نیستند می توان تمرینات را با استفاده از تجهیزات خریداری شده در باشگاه ورزشی خانگی انجام داد یا در یک مرکز تناسب اندام انجان داد ؛ اما هزینه های آن برای برای آموزش  همچنان وجود دارد .

عضویت در ورزشگاه

باشگاه های ورزشی ، از مدل سود تجهیزات اجاره ای استفاده می کنند . به این معنی که رقبای المپیا برای استفاده از تمام تجهیزات تناسب اندام مهندسی شده و پیشرفته هزینه ای پرداخت می کنند . از آنجایی که بیشتر داوطلبان المپیا زمانی که تازه شروع به کار کردند عضویت رایگان باشگاه را دریافت نمی کردند ، ممکن است  که بهای کامل عضویت در باشگاه را بپردازد.

استفاده از تجهیزات ورزشی در خانه

حضور روزانه در ورزشگاه برای داوطلبان مستر المپیا که به طور جدی هدف ورود به صحنه اتین مسابقه در لاس وگاس را دارند امری ضروری است . بسیاری از بدنسازان برای اطمینان از دسترسی به تجهیزات مورد نیاز تحت هر شرایطی یا برای رفع نیازهای تمرینی خاص ، تجهیزات لازم را خریداری کرده و در خانه ورزش می کنند .

 


 

 

 

     

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *