۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳
ورزش

تمام بلیت های دربی به فروش رفت

۴۵ هزار بلیت اختصاص یافته برای دربی ۱۰۳ پایتخت کمتر از ۳ ساعت فروخته شد تا آزادی بار دیگر تماشاگران دو تیم استقلال و پرسسپولیس باشد .

تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر در روز چهار شنبه ۲۳ اسفند ماه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادیی به مصاف هم خواهند رفت تا صدوسومین شهرأورد پایتخت مقابل دیدگان ۴۵ هزار تماشاگر رقم بخورد.

فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد هواداران دو تیم می توانند با مراجعه با سامانه بلیت فروشی فدراسیون فوتبال ببرای تماشای این دیدار بلیت تهیه کنند . در حالی که ساعتی از آغاز بلیت فروشی نگذشته بود ، تمام بلیت های عرضه شده در سامانه بلیت فروشی فدراسیون فوتبال به فروش رفت .

با توجه به اافزایش قیمت از سوی باشگاه استقلال و عرضه بلیت .۳۵۰ هزار تومنی ، کمتر کسی انتظار فروش بلیت را داشت اما هواداران دو تیم که بی صبرانه منتظر برگزاری این دیدار هستند . برای خریداری بلیت اقدام کردند و در کمتر از ۳ ساعت تمامی بلیت های دربی به فروش رفت . 

نکته جالب اینجاست بلیت جاییگاه بانوان با توجه به محدودیتی که داشته است تنها در پنج دقیقه ابتدایی به فروش رسیده و علاقه مندان دیگر نتوانسته اند بلیتی را

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *