۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳
ورزش

تکلیف گولسیانی برای حضور در دربی مشخص شد

مدافع گرجستانی پرسپولیس که با مصدومیت مواجه شده بود و طی دو بازی اخیر شرایط همراهی این تیم را نداشت ، اکنون مقابل استقلال غایب خواهد بود .

اوسمار ویرا به نظر می رسد کار سختی در دربی و جدال با نکونام با توجه به غیبت دو مدافع ملی پوش و تاًثیرگذار خود خواهد شد .

بعد از محرومیت محمد حسین کنعانی زادگان  که با کارت زرد اشتباه داور در جدال با فولاد خوزستام همراه بود و اعتراض رسمی این باشگاه نتوانست آن را برطرف کند ، اکنون دومین مدافع ملی پوش این تیم به صورت قطعی دربی را از دست داده است .

گئورگی گولسیانی که طی دو بازی اخیر پرسپولیس به دلیل مصدومیت غیبت داشت و برای انجام مراحل درمانی حتی راهی گرجستان شده بود ، اکنون گفته می شود در بازگشت به اردوگاه این تیم نتوانسته در تست ها شرایط همراهی تیمش را به دست بیاورد و از اردوی پیش از دربی کنار گذاشته شود .

گولسیانی که سابقه دبل گلزنی در کارنامه  دارد با توجه به غیبت کنعانی زادگان حضورش برای این  بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود $، اما او  که به تازگی از کشورش به تهران بازگشته ، در نهایت نتوانست شرایط لازم را به دست بیاورد و کادر فنی نیز نمی خواهد روی او ریسک کند . 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *