۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری دانستنی

جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌شود

غول فناوری همچنین یک اپلیکیشن سازمانی جدید به نام Loop   برای بهبود همکاری و بهره وری معرفی کرده است . 

مایکروسافت قصد دارد در ژانویه سال ۲۰۲۴ ، پلتفرم واقعیت ترکیبی Microsoft Mesh خود را به تبمز ( Teams ]) اضافه کند تا به کاربران آن اجازه دهد بدون نیاز به هدست واقعیت VR  در یک فضای مجازی به صورت سه بعدی با یکدیگر ملاقات کنند. مایکروساافت همچنین از یک اپلیکیشن سازمانی جدید به نام Loop  برای بهبود همکاری و بهره وری رونمایی کرد .

طبق این تغییر جدید ، Microsoft Mesh همچنان به عنوان یک پلتفرم جدا گانه به کار خود ادامه خواهد داد . اما به Teams  نیز خواهد آمد . در طول چند ماه گذشته مایکروسافت تلاش کرده تا Mesh  را پلتفرمی برای جلسات و رویداد های سه بعدی تیمز تبدیل کند و با وجود این تغییر ، تیمز بیشتر شبیه به نسخه شرکتی AltspaceVR  است .

هر چند مایکروسافت در این بازار رقبای بسیار زیادی دارد  و Jugo ،Frame و البته متا شرکت های دیگر را به آزمایش جلسات سه بعدی تشویق می کنند ، اما غول سازنده ویندوز مزیت بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر ماهانه برای تیمز را دارد .

 

نکته قابل توجه دیگر اینکه برای تجربه Teams  نیازی به هدست واقعیت مجازی نخواهید داشت . اما کاملاً مشخص است که با استفاده از آن ها تجربه بسیار فراگیرتری خواهید داشت . نیکول هرسکوویتز معاون بخش بازیابی مایکروسافت می گوید : ما کارهای زیادی انجام داده ایم.

         

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *