۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳
سیاسی

دیلی تایمز: پاسخ اسرائیل به حمله ایران، الکترومغناطیسی خواهد بود

دیلی تایمز نوشت: اگرچه قبلاً هرگز از بمب الکترومغناطیسی استفاده نشده بود، اما اثرات آن مشخص است.

این رسانه انگلیسی مدعی شد: به انسان آسیبی نمی‌رساند و یک EMP (پالس الکترومغناطیسی) بزرگ در مناطق اطراف ایجاد می‌کند و تمام سیستم‌های الکترونیکی را کاملاً از بین می‌برد. کارشناسان ادعا کرده اند: که حمله EMP اسرائیل به ایران “آن را به عصر حجر باز می‌گرداند”

شد: اسرائیل از بمب الکترومغناطیس علیه ایران استفاده می‌کند

رسانه انگلیی دیلی تایمز نوشت: گزارش‌های رسانه‌های اسرائیل حاکی از آن است که اگر ایران مستقیماً تأسیسات استراتژیک در اسرائیل را هدف قرار دهد، اورشلیم احتمالاً با یک واکنش استثنایی مقابله خواهد کرد: یک حمله الکترومغناطیسی.

گزارش‌های رسانه‌های اسرائیل حاکی از آن است که اگر ایران مستقیماً تأسیسات استراتژیک در اسرائیل را هدف قرار دهد، اورشلیم احتمالاً با یک واکنش استثنایی مقابله خواهد کرد: یک حمله الکترومغناطیسی.
دیلی تایمز در گزارشی به نقل از منابع نظامی صهیونیستی خود مدعی شد: اسرائیل از بمب الکترومغناطیس علیه ایران استفاده می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ دیلی تایمز نوشت: اگرچه قبلاً هرگز از بمب الکترومغناطیسی استفاده نشده بود، اما اثرات آن مشخص است.

این رسانه انگلیسی مدعی شد: به انسان آسیبی نمی‌رساند و یک EMP (پالس الکترومغناطیسی) بزرگ در مناطق اطراف ایجاد می‌کند و تمام سیستم‌های الکترونیکی را کاملاً از بین می‌برد. کارشناسان ادعا کرده اند: که حمله EMP اسرائیل به ایران “آن را به عصر حجر باز می‌گرداند

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *