۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی دانستنی

ساعت جدید هایلو با شارژدهی ۸ روزه و نمایشگر اولد رونمایی شد

ساعت هوشمند شیائومی  Haylou S8 دارای نمایشگر اولد و قابلیطت های جدیدی در طراحی و عملکرد است .

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط علی اکسپرس ، شیائومی ساعت هوشمند جدید خود را با نام هایلو S8 و نمایشگر اولد ( با نام تجاری AMOLED ) نسبتاً بزرگ ۱/۹۶ اینچی معرفی کرد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند دارای لبه های گرد و وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل است .

در طراحی هایلو S8  طبق روند سابق ساعت های شیائومی شاهد صفحه نمایش لمسی هستیم ؛ اما علاوه بر آن در سمت راست نمایشگر ، دکمه ی چرخان نیز قرار دارد که طراحی آن مشابه با ساعت اپل واچ اولترا خواهد بود .

صفحه نمایش ساعت هوشمند هایلو و نمایش ساعت، تاریخ و قدم‌شمار

به گفته ی هایلو ، در ساعت هوشمند جدید از یک تراشه ی بلوتوث مخصوص برای اتصال پایدارتر استفاده می شود . این قابلیت به ویژه در هنگام استفاده از هندزفری بلوتوث اهمیت زیادی دارد .

این ساعت مچی هوشمند امکان برقرار تماس و وارد کردن شماره تلفن را فراهم کرده است ؛ بنابراین از طریق آن می توان از دستیار هوشمند گوشی نیز استفاده کرد .

صفحه تماس در ساعت هوشمند هایلو s8

از نظر کنترل داده های حیاتی ، هایلو sB دارای ویژگی های استانداردی از جمله اندازه گیری ضربان قلب و اکسیژن خون است که بیشتر در ساعت های هوشمند اقتصادی رده بالا شاهد آن ها هستیم . اندازه گیری فشار خون نیز به عنوان قابلیت جدید این ساعت معرفی شده که هنوز میزان دقیق دقت حسگرهای آن در اندازه گیری مشخص نیست .

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *