۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

مدیرعامل OpenAI: هدست ویژن پرو دومین فناوری چشمگیر جهان از زمان عرضه آیفون است

آلتمن همچننین در پاسخ به کاربر دیگری که گفته بود هدست اپل احتمالاًً بدترین نام را دارد ، گفت که نام ChatGPT  بسیار بدتر است .

مدیر عامل OpenAI به تازگی از هدست ، واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو تمجید و از آن به عنوان دومین فناوری چشمگیر جهان ! از زمان ظهور آیشفون در سال ۲۰۰۷ یاد کردنه است.

مدیر عامل OpenAI  روز گذشته و یک هفته س ار عرضه هدست اپل ویژن پرو با قیمت ۳۵۰۰ دلار ،نظر خود را در شبکه های اجتماعی بیان کرد . آلتمن همچنین در پاسخ به کاربر دیگری که گفته بود هدست اپل احتمالاً بدترین نام را دارد گفت نام ChatGPT  بسیار بدتر است .

او قبلاً نیز با حضور در پادکست ترور نوآ با نام What Now? with Trevor Noah در باره نام ChatGPT  صحبت کرده بود که به عقیده او افتشاح است .

هدست واقعیت ترکیبی اپل به کاربران اجازه می دهد که با محتواهای دیجیتال ، بهه صورت یکپارچه با دنیای واقعی تعامل داشته باشند .در این سیستم کاربران برنامه ها را از  طریق چشم و انگشتان خود کنترل می کنند . اما فناوری جدید و انقلابی اپل هر اندازه که قابل توجه باشد آلتمن از آن به عنوان دومین ددستگاه تاًثیر گذار جهان در ۱۷ سال گذشته یاد کرده است .

او اعلام نکرده که از نظرش چشمگیر ترین فناوری جهان چیست اما می توان حدس زد که به هوش مصنوعی و یا حتتی چت بات ChatGPT  اشاره داشته باشد که نوامبر ۲۰۲۲ راه اندازی شد . التمن قبلاً گفته بود ، که هوش مصنوعی مانند زمانی که آیفون رایانه ای را در جیب کاربران قرار داد، در مسیر تغییر جهان است .

ChatGPT با قابلیت دهای خود به روش های بی سابقه ای بر صصنتعت و زندگی روزمره تاًثیر گذاشته است . آللتمن تقبلاً به توسعه دهندگان گفته بود که می خواهد ChatGPT  را به یک دستیار شخصی فوق هوشمند برای کار تبدیل کند.

ویژن پرو با قیمت ۳۵۰۰ دلار یکی از گران ترین دستگاه های فناوری محسوب می شود . اما ظاهراً شروعی قوی داشته است . آمار ارائه شده نشان می دهد که بیش از ۲۰۰ هزار واحد ویژن پرو از زمان اولین عرضه آن در ایالت متحده آمریکا به فروش رسیده است .

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *