۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دانستنی

کشف یک هرم مرموز و شگفت انگیز زیر برف‌های قطب جنوب

یکم هرم مرموز و شگفت انگیز زیر برف های قطب جنوب کره زمین با مشاهده تصاویر ماهواره ای که از بالا گرفته شده کشف شده است . 

افراد فعال در فضای مجازی نظرات متفاوتی راجب هرم کشف شده در قطب جنوب دارند از ایلومیناتی ها تا بیگانگان همگی جزو احتمالات برای پیدایش این هرم عجیب هستند . دانشمندان راجع به این نظریه ها صحبت هایی کرده اند . 

در طی چند هفته ای که گذشته اتفاقات بسیار عجیبی در دنیای علم اتفاق افتاده است . به عنوان مثال دانشمندان کشف کرده اند اتفاق ناگواری برای پستانداران خونسرد جهان در حال رخ دادن است و این اتفاقات در نهایت موجب انقراض این حیوانات خواهد شد . مقصر این اتفاقات نیز صضرفاً× خود انسان ها هستند . اما اکنون دانشمندان پدیده بسیار شگفت انگیزی  را کشف کرده اند که موضوع بسیار مهمی است ، اما این کشف بزرگ چییست ?

دانشمندان در مورد این پدیده شگفت انگیز گفته اند یک کوه با ساختار بسیار شگفت انگیز هرم مانند در قطب جنوب کره زمین کشف شده است . این ساختار عجیب در تصاویر ماهواره ای مشاهده شده است که از بالای قطب جنوب گرفته شده است . و دانشمندان بسیاری را شگفت زده کرده است . در این تصاویر کوه هایی به شکل توده هایی بزرگ در قسمت های بالا دیده می شود .در این تصاویر کوه هایی به شکل توده های بزرگ هرمی مانندد در قسمت بالایی بخش جپوبی رشته کوه آلزورت دیده شده است . که بزرگترین آنها قله با پایه ای با ابعاد مربعی شکل و به طول ۲ کیلومتری بوده است .

موضوع جالب تر اینکه این کوه های هرمی مانند از لحاظ شکل و اندازه با هرم های معروف دنیا مانند هرم جیزه مصر که با تلاش بردگان مصری با حدود قدمت ۲۵،۵۰ سال پیش از میلاد که ساخته شده اند تفاوت زیادی ندارند .

همان طور که همه ما اطلاع داریم می دانیم که این قاره ها سردترین نقاط جهان هستند و منطقه ای کاملاً پوشیده از یخ می باشند . زندگی و فعالیت در این ناحیه برای یک انسان معمولی تقریباً غیر ممکن است . همین موضوع دانشمندان را به فکر واداشته است و آنها می خواهند بدانند که چگونه چنینه هرم هایی در منطقه شککل گرفته و ساختار شده است و تفاوت زیادی ندارد .

همان طور که همه ما اطلاع داریم می دانیم این قاره سردترین نقطه جهان است و منطقه ای کاملاً پوشیده است، زندگی و فعالیت در این سرزمین بررای یک انسان معمولی تقریباًٌ غیر ممکن است . همین موضوع دانشمندان را به فکر انداخته است و ۀآنها می خواهند بدانند که چگونه چنین هرم هایی در این منطقه شکل گرفته اند .

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در این قله های هرم مانند هر روز بیشتر از قبل نظریه هایی مطرح می شود . به عنوان مثال یک کاربر شبکه اجتماعی توییتر در موردش گفته : بیگانگان ؟ من می دانسشتند ! در ادامه یکی از کاربران نوشته اند آن ها چگونه اهرام مصر را به قطب جنوب انتقال داده اند ؟ ! عده ای دیگری نیز معتقدند که انسان ها این هرم ها را ساخته اند !

اما اریک ریگونت یک پروفسور زمین شناسی ، تمامی شایعات در مورد بیگانگان  و یا ایلومیناتی ها رد کرده است . او در صحبت های خود گفت این کوه ها قدیمی و منتظم هستند . همچنین تشکیل شدن چیزی ماانند هرم به طور طبیعی غیرممکن نیست . در طبیعت بیشتر قله ها شباهت هایی با هم دارند . امات با این حال اکثر کوه هایی ککه که فقط با دووجه از کناره ها شبیه به هرم هستند .

این گونه کوه های هرمی شکل با عنوان کوه های قله هرمی معروف هستند . آن ها معمولاً نزدیک به هم  و چسبیده به هم اند . در مجموع این نوع کوه ها به هیچ وجه غیر عاد ی و عجیب نبوده اند . از نمونه های دیگر این پدیده طبیعی می توان به کوه Búlandstindur  در کشور ایسلند و کوه Bordoyarnes  در جزیره های فارو اشاره کرد که اجزای تشکیل دهنده آن شبیه به یکدیگر هستند .

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *