۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳
ورزش

مرگ ناگهانی غول کشتی ، اتفاق تلخ پس از پایان مسابقه

یوتاکایوشی ، ستاره قدیمی مسابقات کشتی سنتی ژاپن ، پس از یک مسابقه در شهر تاکاسکی در روز یکشنبه درگذشت .

به گزارش همشهری آنلاین آن طور که خبرگزاری های ژاپنی گزارش داده اند ،  سیوشی پس از مسابقه آخرش باید به بیمارستات منتقل شود زیرا حال جسمی مساعدی نداشت . وضعیت او به سرعت وخیم تر شد و لحظاتی بعد او در سن ۵۰ سالگی درگذشت .

هر جا که می‌رفت موردعلاقه جمعیت بود

یوشی ( که طبق گزارش ها ۱۶۰ کیلوگرم وزن داشت ) یک کهنه کار در کشتی ژاپن بود که امسال سی سالگی خوودد را در تشک کشتی جشن می گرفت .

او زمانی هم تیمی هیروشی تاناهاشی ، کشتی گیر محبوب ژاپنی بود . تاناهاشی که اکنون رئیس این مسابقات است در بیانتیه ای درگذشت یوشی را تسلیت گفت . در این بیانیه آمده است ( یوشی یک غول مهربان و واقفی بود . شخصیت شاد و مبارزات فووق العاده اش در تشک او را در هرجایی که بازی می کرد به یک ورزشکار محبوب تبدیل می کرد . )

کشتی در پیری: خطر

رسانه های ژاپنی علت دقیق مرگ او را ذکر نکردند گفته می شود که او در هنگام مسابقه دچار هیچ مشکلی نشده است و به نظر می رسد مرگ او به دلیل فشار مسابقات بوده است .

در کشتی به ویژه در  ژاپن این غیر معمول نیست که ستاره ها در سنین بالا همچنان در تشک حضور داشته باشند . این واقعیت که تلاش ها و خطرات مرتبط تحت شرایط خاص  می تواند تهدید کننده زندگی باشد . چندین بار در گذشته مشخض شده است به عنوان مثال مرگ میتسوهارا میسلوا با فلج شدن یوشی هیرو تاکاپاها و شینجیرو اوتایی .

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *