۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

نسلی که در اوج رشد تکنولوژی به‌دنیا آمد چطور از تکنولوژی استفاده می‌کند؟

نسل زد که در زمان اوج رشد و فناوری متولد شدند ، طوری از تکنولوژی استفاده می کنند که ممکن است بذایتان غافلگیر کننده باشد ..

نسل Z ( جن زی ) ( Gen Z ) با بومیان فناوری ؛ فرقی نمی کند آن ها را با چه عنوانی بشناسیم . در هر صورت به طور روزمره با آن ها و نجوه ی برخوردشان با فناوری سرو کار داریم ؛ زیرا آن ها نخستین نسلی هستند که در زمان اوج رشد فناوری متولد شدند .

برای نسل زد ، دنیای فتاوری به اندازه دنیای حقیقی ، واقعی است . آن ها برای زندگی خود زندگی ای آنلاین  دست و پا کرده اند و در میا ن آن نفس می کشند .

برای بررسی تغییراتی که نسل زد درذ فناوری بوجود آورده اند شاید بهتر باشد با این نسل ماجراجو بیشتر آشنا شوید .. نسل زد به کسانی گفته می شود که بین سال های ۱۹۹۷ ( ۱۳۷۵) تا ۲۰۱۲ ( ۱۳۹۱ ) متولد شده اند .

 

دنیای فناوری برای نسل زد درست مانند زندگی واقعی است . آۀن ها دانشگاه هایی به نام یوتیوب دارند در سینمایی به نام مفتلیکس فیلم تماشا می کنند .

 

نسل زد عموماً از صحبت کردن با تلفن متنفرند و به جای آن علافه بسیاری به فرستادن پیام های صوتی دارند ؛ که اکنن خوشبختانه در تمام پیام رسان های دنیا یافت می شود .

 

گیمینگ؛ عضو جدایی‌ناپذیر زندگی

 

بازی کردن با گوشی موبایل اکسپریا 1 مارک 5 سونی / Sony Xperia 1 V

به لطف نسل زد کمینگ سال هاست که دیگر به کلوپ های بازی در زیر زمین تاریک محدود نمی شود . در واقع در این نسل ، گیمر بودن شرایط خاصی ندارد .

 

در گذشته گیمبنگ فعالیتی خاص به شمار می رفت که عده ای از علاقه مندانش می توانستند به آن مشغول شوند ؛ اما اکنون گیمبک برای نسل زد نوعی فعالیت اجتماعی به حساب می آید . 

 

ایموجی‌ها؛ در هر ایموجی نسل Z هزاران کلمه نهفته است!

ایموجی

 

اگر فکر می کنید معنای هکه ی ایموجی ها را بلدید ، نسل زد قرار است شما را شگفت زده کند . ایموجی ها کاراکترهایی هستند که برای زیاد کردن پیاز داغ نوشته ها به کار می روند .

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *