۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳
سریال

۱۵ سریال کره ای اعتیادآور و جذاب که باید دید؛ از Flower of Evil تا Hotel del Luna

تماشای یک درام کره ای مثل افتادن به درون یک سیاره چاله است – وقتی وارد آن می شوید ، هیچ راهی برای خروج از آن وجود ندارد . درام کره ای در سال های اخیر راه خود را در میان مخاطبان بین المللی بیش از پیش باز کرده و فرهنگ کره ای و سبک منحصر به فرد فیلمسازی آن ها را ترویج داده است . سریال های تلویزیونی کره ای که معمولاً با نام کی دراما یا درام کره ای شناخته می شوند ، در زائرهای  مختلفی از جمله کمدی ، تاریخی ، حقوقی و … ساخته می شوند .

اعتیادآورترین سریال های کره ای

اخیراً به دلیل محبوبیت جهانی برخی از سریال های کره ای مانند اسکویدگیم ، مخاططبان بین المللی بیشتری به سمت درام های کره ای جذب شده اند . درام های کره ای به دلایل بسیاری از جمله اوج داستانی فوق العاده ، موسیقی متن های جذاب و تصویر سازی منحصر به فرد از فرهنگ کره ای محبوب هستند . به علاوه برای علاقه مندان به زبان کره ای ، تماشای سریال های کره ای مطمئناً می تواند به یادگیری  زبان به شیوه ای جذاب کمک کند .

در طول سال ها ، بسیاری از درام های کره ای با کیفیت بالاتری نسبت به گذشته منتشر شده اند . چه از لحاظ بازیگران باشند ، چه داستان ، و چه موسیقی متن ها – بسیاری از درام های کره ای در حال حاضر استاندارد های خود را بالا برده اند تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند . در این مطالب به معرفی تعدادی از اعتیاد آورترین سریال های درام کره ای در ژائرهای مختلف می پردازیم که باید آن ها را تماشا کنید .

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *