۳۱ فروردین, ۱۴۰۳
کسب و کار

بهترین کتاب های کارآفرینی که راهتان را در مسیر کسب‌وکار هموار می‌کنند

وقتی صحبت راه انداختن کسب و کار می شود، کلی سوًال برای افراد پیش می  آید.خوشبختانه بهترین کتاب های کار آفرینی می توانند به سوًالات شما در این زمینه پاسخ دهند . در این مقاله ۱۸ کتاب کارآآفرینی را به شما معرفی کرده ایم .در انتخابمان هم موجود بودن ترجمه فارشی را در نظر گررفته ایم ، هم محبوبیت کتاب در سراسر جهان را ،کارآفرینی خانم یا آقا و پیر یا جوان ندارد. اگر سوادی کار آفرینی در سر دارید ،خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

۱-کتاب قدرت بی پولی

کتاب قدرت بی‌پولی جزو بهترین کتاب های کارآفرینی

اگر همیشه این طور تصور کرده اید که برای کار آفرینی شدن پول لازم دارید، این کتاب قراراست معادلات شما را به هم زند! دیموند جان پس از تجربه بی پولی در شهر گرانی مانند نیویورک به فکر ایده ای خلاقانه افتاده و کسب و کار خودش را راه انداخته است. در نتیجه این اقدام ، شرکت او ۶ میلیارد دلاری شد.ششاید حالا موافق باشید که نویسنده این کتاب گزینه مناسبی برای نوشتن کتاب کارآفرینی محسوب می شود!

در این کتاب خواهید خواند که بی پولی چطور می تواند پلی باشد به سمت موفقیت شما در کارآفرینی و ایجاد ثروت، همچنین در کتاب قدرت بی پولی داده ها ، تحقیقات داستان ها و تمام نکاتی  را که در این راه یاری گر شما هستند نیز خواهیید خواند.

در سال ۱۹۸۲ پیش از ۶۰ درصد کسانی که در فهرست چهرصد نفره ثروتمندان آمریکایی قرار داشتند در خانواده های متمول بزرگ شده بودند؛؛ ۳۰ سال بعد از آن فقط ۳۲ درصد از افراد این فهرست خانواده هایی ثروت مند داشتند .امروزه نقطه اشتراک ثروتمند ترین خانواده ها و افراد ارث بردن از آنها نیست.با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید ۶۸ درصد از ثروتمند ترین افراد از صفر شروع کرده اند. این یعنی کار آفرینان عصر حاضر به هر طریقی که کارشان را شروع کرده باشند، بیشتر از هر زمان دیگری در گذشته فرصت های بزرگ تر و ماجراهای غنی تر دارند. این یعنی همیشه فرصت های مناسبی وجود دارند. فقط باید بدانید کجا و چگونه دنباشان بگردید.

۲- کتاب سال بله گفتن

 

بهترین کتاب های کارآفرینی

نویسنده این کتاب فرد ماجراجویی است که تصمیم گرفت هیجانات جدید را وارد زندگی اش کند می پرسید چطور؟شوندا رایمز قصد کرد به ماجراجویی ها و اتفاقاتی که شاید ترسناک باشند(( بله )) بگوید تا تغییری در زندگی اش ایجاد کند.همان طور که احتمالاً حدس می زنید ، این تصمیم باعث شد دنیا به کل عوض شوند!

۳-کتاب وقتی زنان بخواهند

بهترین کتاب های کارآفرینی

این کتاب توصیه های الهام بخش و داستان های زندگی زنان کارآفریین در صنایع و مکان های مختلف را به اشتراک می گذارد و نشان می دهد که دیده شدن کلید موفقیت زنان امروزی است اگر می خواهید به دیدگاه های جدیدی دست یابید و دنبال یک منبع الهام هستید، این یکی از بهترین کتاب های کارآفرینی است که به دردتان می خورد.

۴-کتاب سرسختی؛قدرت واشتیاق و پشتکار

قدرت سرسختی از کتاب های کارآفرینی

خیلی از ما به خوبی می دانیم که پشتکار و تلاش کلید موفقیت هستند. افرادی که در عرصه های مختلف موفق می شوند همیشه بهترین ایده ها و منابع را دردسترس ندارند،بلکه افرادی هستند که هر روز در کار شان پیشرفت می کنند و برایشان مهم نیست شرایط چطور باشد .کتاب سر سختی دقیقاً درباره همین مسئله صحبت می کند .آنجلا داکورث به صاحبان مشاغل می آموزد که چطور سر سخت باشند.

۵-کتاب راز دختران موفق

راز دختران موفق کتاب های کارآفرینی

یکی از بخش های دشوار کارآفرینی برای خانم ها می تواند کنارآمدن با زنان دیگر باشد. اما وقتی زنان تصمیم می گیرند از یکدیگر حمایت کنند ، اتفاقات شگفت انگیزی رخ می دهد.در کتاب راز دختران موفق که از بهترین کتاب های کارآفرینی محسوب می شود، کارالویل رازافزایش اعتماد به نفس و توانمند سازی زنان دیگر را به اشتراک می گذارد.

این کتاب به شما کمک می کند که؛

دلیل انجام فعالیت هایتان در زندگی و کسب و کار را درک کنید؛

حسادت و خستگی را کنترل کنیئ؛

بیشتر ححواستان به خودتان باشد؛

درک کنید موفقیت برای شما به چه معناست.

۶-کتاب داود و جالوت

داود و جالوت از کتاب های کارآفرینی

در این کتاب نحوه تفکر ما درباره چالش ها و معایب بررسی می شود و نگاه جدیدی به مسائل مختلف ارائه می شود از جمله؛

تبعیض؛

از دست دادن والدین؛

تحصیل در مدرسه ی معمولی؛

رنج کشیدن از مشکلات زندگی.

کتاب داود و جالوت همچنین نکاتی درباره موفقیت امپرسیونیست ها و مواردی را مانند اینکه چرا باید از کالج های عالی مثل هاروارد و براون دوری کنید هم در خود جای داده است.

۷-کتاب هفته کاری چهار ساعته

هفته کاری چهارساعته

در این کتاب می آموزید که تیموتی فریس چطور توانست از ۸۰ ساعت کاری در هفته و درآمد ۴۰ هزار دلار در سال به ۱۴۰ هزار دلار در ماه آن هم فقط با ۴ ساعت کار در هفته برسد. اگر خواهان این هستید که ثروتمندی نوین شوید،خواندن این کتاب رااز دست ندهید.

۸-کتاب همه بازاریابها دروغگو هستند

کتاب های کارآفرینی

بازاریاب های بزرگ درباره ویژگی ها یامزایا صحبت نمی کند، بلکه داستان می گویند . در این کتاب نویسنده صنعت بازاریابی زیر ذره بین می بردو می گوید چطور بازاریاب ها به همان خوبی  به دروغ گفتن و تقلب کردن ، می اندیشند و فروشگاه هایی ایجاد می کنند که بر زندگی بسیاری از افراد تاًثیر خوب یا بد بد می گذارد.کتاب همچنین به شما یادآوری می دهد چطور برند وداستان خود را بسازید.

۹-کتاب گاو بنفش اثر ست گادین

کتاب های کارآفرینی

این کتاب به شما می آموزد متفاوت باشید. گادین در این کتاب بیان می کند که روش قدیمی ایجاد کسب و کار که شامل تولید محصول مناسب و تبلیغ آن در تلویزیون است، مدت ها پیش منسوخ شده است.او عقیدهه دارد باید که تبلیغات را متوقف و شروع به نوآوری کنید.

۱۰- کتاب استارتاپ ناب

استارتاپ ناب از کتاب های کارآفرینی

این کتاب به شرکت ها توصیه می کند که به جای هدر دادن وقت خود بررای نوشتن طرح کسب و کار، دنبال سازگاری و انطباق باشند.اریک ریس رویکری علمی برای راه انداختن استارتاپ موفق ارائه می کند که برای تمام کسب و کار ها چه نوپا و چه با سابقه مناسب است ، به خصوص وقتی برای پیشرفت.

۱۱-کتاب خردش کن

کتاب های کارآفرینی

نویسنده این کتاب زودتر از خیلی از مردم مزایای فروش از طریق اینترنت را کشف کرد . در کتاب خردش کن توصیه های نویسنده درباره اینکه چطورر در اینترنت برند شخصی خود را ایجاد کنید خواهید خواند .درست مانند کاری که گریی وینچاک با کسب و کار خانوادگی خود انجام داد و سرمایه ی ۴ میلیون دلاری را به ۶۰ میلیون دلار افزایش داد.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *