۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
پزشکی

به چه دلایلی افراد دل یکدیگر را می شکنند ؟

عکس دل شکسته بدون متن - عکس نودی

 

 

شکستن دل انسان طبق روایت به دست آمده باعث ناراحتی فرد یا حتی بروز یک درد جدید برای فرد شود ، پس سعی کنید دل هیچ کسی را نشکنید . چون دل شکستن کار افراد دیوانه است .

 

برخی از افراد با کارهایی که انجام می دهند سبب شکستن دل دیگران می شوند پس شمایی که می خواهید کاری را انجام دهید اول خوب فکر کنید سپس آن کار را انجام دهید .

 

هر گاه فردی دل کسی را شکست باید  او را دلجویی کند باید بگوید که اشتباه کردم که دل شما را شکستم ، شکستن دل دیگران باعث می شود که یک دردی را به درد های طرف مقابل اضافه کنید .

 

شکستن دل در علوم پزشکی

 

علوم پزشکی ثابت کرده است که شکستن دل واقعیت دارد .

 

وقتی دل کسی می شکند درون قلب او اتفاق های ناگواری می افتد . به طور مثال یک خون ریزی کوچک ممکن است به سکته قلبی منجر شود .

 

متخصصض قلب و عروق الکساندر لیوان می گوید : سندروم قلب شکسته عامل ۲ درصد از  ۳۰۰ هزار حمله قلبی است که در بریتانیا رخ می دهد .

 

مطالعات به پزشکان کمک می کند تا با دقت بالا سندروم قلب شکسته را تشخیص دهند که در آینده به درد های بیشتری گرفتار نشوند . وقتی قلب کسی می شکند شما نمی توانید با روش های مختلف حال وی را خوب کنید .

 

 

 

افزایش آدرنالین در اتفاقات خوب و بد سبب خوب شدن قلب نمی شود قلبی که شکسته باشد به هیچ دوایی درمان نمی شود . قلب شکسته انسان ( کاملا واقعی ) - تستچی

 

به گفته بسیاری از پزشکان مصرف آدرنالین باعث فلج شدن به طور موقت  بطن پایینی قلب می شود

.

طبق تحقیقات به دست آمده ابتلا به این سندروم در میان زنان و مردان زنان بیشتر از مردان از این سندروم رنج می برند با این همه به نظر می آید که زنان بهتر از مردان می توانند از تاًثیرات آدرنالین جان در ببرند ولی احتمال مردها در اثر این اتفاق بیشتر از زنان است .

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *