۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳
اخبار سینما و تلوزیون

تولید فصل سوم دو سریال Succession و Barry به علت شیوع ویروس کرونا عقب افتاد

شبکه HBO اعلام کرد که به علت گسترش ویروس کرونا، مراحل فیلمبرداری فصل سوم دو سریال Succession و Barry با تاخیر مواجه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از تعویق دو سریال مهم خود به علت گسترش شیوع ویروس کرونا خبر داده است. ماه گذشته بود که وارنرمدیا انترتینمنت اعلام کرد تولید تمامی فیلم‌ها و سریال‌های این شرکت به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده که این موضوع شامل برنامه‌های شبکه HBO نیز می‌شود، اما گفته شد که وضعیت فصل جدید سریال Barry (بری) و سریال Succession (وراثت) که در آن زمان مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کردند، در حال ارزیابی است و تصمیم در مورد این دو سریال در زمان دیگری گرفته خواهد شد. حال دو هفته پس از این موضوع و با گسترش شیوع ویروس کرونا، شبکه HBO تصمیم گرفت تا تاریخ شروع فیلمبرداری هر دو سریال را تعویق بیندازد و مراحل پیش از تولید هر دو سریال نیز به حالت تعلیق درآمده است. HBO در بیانیه منتشر شده خود گفت:

ما بسیار مشتاق هستیم تا زمانی که شرایط برای هرکسی که در این سریال‌ها کار می‌کنند، امن و بی خطر باشد، مراحل تولید سریال‌ها را از سر بگیریم. در صورت امکان نویسندگان ما از طریق دورکاری به نوشتن فیلمنامه و متن سریال ادامه خواهند داد.

Succession

دو هفته پیش بود که شبکه HBO از توقف تولید فصل دوم سریال The Righteous Gemstones خبر داد و همچنین اعلام کرد که زمان شروع تولید فصل دوم سریال Euphoria (سرخوشی) نیز عقب افتاده است. پس از پایان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و سریال Veep (ویپ)، حال سریال Succession و سریال Barry از مهمترین و تحسین شده‌ترین آثار شبکه HBO در ژانر کمدی و درام هستند. بااین‌حال، این تاخیر بعید است که تاثیری را روی حضور این دو سریال در فصل جوایز بگذارد؛ چرا که به‌نظر می‌رسد هر دو سریال برای حضور در جوایز امی ۲۰۲۱ آماده خواهند شد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *