تکنولوژی و فناوری

محصولاتی که اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد

اپل سال آینده در کنار جدیدترین آیفون‌ها، آیپدها و مک‌ها، احتمالاً از محصولات کاملاً جدیدی هم رونمایی خواهد کرد.

در هفته های پایانی ۲۰۲۳ قرار داریم؛ سالی که در آن شرکت های جدید،آیفون ۱۴ با جزیره پویا، چندین آیپد و مک تراشه های جدید ، دستاوردهای ، کوپرتینویی برای سال ۲۰۲۲ بودند. در حقیقت اپل درسال جاری میلادی محصولات زیر را معرفی کرد:

آیپد پرو ۱۱ و ۱۲.۹ اینجی با تراشه M2. ؛

نسل دهم آپید با نمایشگر ۱۰۹ اینجی؛

سری آیفون ۱۴؛

اپل واچ والتر؛

اپل واچ سری ۸ ؛

نسل دوم اپل واچ SE؛

نسل دوم ایرپاد پرو؛

نسل سوم ایفونSE

نسل پنجم آیپد ایر؛

مک استودیو،

استودیو دیسیلی؛

مک بوک ایر M2  ؛

مک بوک پرو۱۳ تاینجی N2.

 

محصولات 2022 اپل

محصولات احتمالی اپل برای۲۰۲۳

اپل سال آینده میلادی از دستگاه های زیادی استفاده خواهد کرد که شاید برخی از آنها را برای اولین بار ببینیم .در حقیقت انتظار داریم در کنار بروز رسانی های سخت افزاری همیشگی اپل از چند محصول کاملاً جدید هم رونمایی کند.

در ادامه نگا هی به محصولات احتمالی اپل برای سال آینده میلادی و همچنین تاریخ معرفی احتمالی آنها خواهیم داشت.

سری آیفون ۱۵

بدون شک مورد انتطار محصولات سال آینده میلادی مانند سال های گذشته ، جدید ترین آیفون های اپل هستند.انتظار داریم اپل از گوشی های سری آیفون ۱۵ در سپتامبر ۲۰۲۳ رونمایی کند.

این گوشی های هوشمند مانند نسل کنونی شان در چهار مدل روانه بازار می شوند: استاندارد، پلاس ، پرو و پرو مکس یا اولترا طبق شایعات ، این فاصله میان مدل های پرو و استاندارد را در نسل بعدی آیفون ها افزایش می دهند.با این حال انتظار داریم تمام اعضای این خانواده به ویژگی های جزیره پویا یا داینامیک آِینده مجهز شوند. البته شاید مهمترین این تغییرات این گوشی های هوشمند افزودن پورت USBS-C به آن ها باشد.

آیفون SE پلاس

یکی از محصولاتی که شاید سال آینده میلادی پس از مدت ها انتظار با آن روبه رو می شویم آیفون SE پلاس است.این گوشی هوشمند که طبق شایعات طراحی مشابه با آیفون XR خواهد داشت و نسبت به آیفون SE استاندارد با نمایشگر بزرگ تر  و قیمت بالا تر از راه می رسد.در حال حاضر نمی دانیم اپل در چه تاریخی از این محصول رونمایی خواهد کرد.

نسل جدید مک‌ها

سال ۲۰۲۳ احتمالاً سال بسیار شلوغی برای مک خواهد بود و انتظار داریم بالاخره تمام مک های اپل به تراشه های اختصاصی این کمپانی مهاجرت کند.تا به امروزه مک های زیادی با اپل سیلیکسون روانه بازار شده اند  ،از مک بوک ها گرفته تا آی مک و مک استودیو .حتی اوایل سال جاری میلادی تراشه M2  با مک بوک های مجههز به آن معرفی شدند.

با وجود معرفی این محصولات در دو سال اخیر همچنان انتظار داریم سال ۲۰۲۳ با محصولات زیادی از این سسری رو به رو شویم که در ادامه نگاهی به آن می اندازیم.

مک مینی

مک مینی در همان سال اول معرفی اپل سیلیکسون شروع به استفاده از این تراشه ها کرد.در حقیقت در بازار با مک مینی M1 روبه رو هستیم .اما متظر بودیم کوپرتینویی ها در سال جدید میلادی از مک مینی M2 رونمایی کنند .اما چنین اتفاقی رخ نداد و به جای آن با مک استودیوی قدرتمند و گران قیمت روبه رو شدیم.

اما اتین موضوع به معنای فراموش شدن مک مینی جدید نیست .طبق گزارش های اپل مشغول به توسعه مک مینی با تراشه M2 \v, پرو است تا جایگزین مدل مجهز به پردازنده اینتل آن شود.این احتمال وجود دارد که در مارس ۲۰۲۳ با مک مینی جدیدی روبه رو شویم.

مک‌بوک پرو M2 پرو و مکس

اپل سال آینده میلادی نسل جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینجی را معرفی خواهد کرد؛ محصولاتی که انتظار داریم با تراشه های قدرت M2 پرو مکس از راه برسند .این لپ تاپ ها احتمالاً در مارس ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد.

آی‌مک، مک پرو و مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی

این احتمال وجود دارد که اپل در سال آینده میلادی، از آی مک مجهز به چیپ  M2  رونمایی کند و حتی شاهد معرفی آی مک پرو با این تراشه باشیم . یکی دیگر از مورد انتظار ترین محصولات برای سال آینده میلادی مک پرو است؛محصولی که شاید  بالاخره به نسل جدید آن رو به رو شود.

مک پرو به قدرتمند ترین پردازنده های اینتل در بازار مجهز شده است .بنابراین اگر بخواهیم به سراغ تراشه های اختصاصی اش برویم باید از قوی ترین نمونه ها استفاده کنیم .بنابراین طبق شایعات احتمالاٌ با پردازنده های M2 اولترا یا اکستریم روبه رو می شویم.

مک پرو

آخرین محصول خانواده مک که انتظار دارییم سال ۲۰۲۳ ببینیم مگ بوک ایر ۱۵ اینجی است.مدت هاست شاهد انتشار شایعات درباره چنین محصولی هستیم  اما هنوز اپل وجود آن را تاًیید نکرده است. با این حال شاید سال آینده میلادی با این محصول روبه رو شویم .انتظار داریم تمام این محصولات در کنفرانس ۲۰۲۳ wwDC معرفی شوند.

آی‌مک، مک پرو و مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی

آخرین محصول خانواده مک که انتظار داریم در سال ۲۰۲۳ ببینیم مک بوک ایر ۱۵ اینجی است.مدت هاست شاهد انتشار شایعات درباره چنین محصولی هستیم اما هنوز اپل وجود آن را تاًیید نکرده است. با این حال شاید سال آینده با محصولی روبه رو شویم .انتظار داریم تمام محصولات در کنفرانس WWDS معرفی شوند.

آیپدها

مسلماً سال آینده میلادی با چندین آیپد جدید روبه رو خواهیم شد.

آیپد استاندارد و آیپد مینی جدید

آیپدهای اپل حالا بیش از هر زمان دیگری از طراحی مشابه با یکدیگر بهره می برند .کوپرتینویی ها در سال جاری میلادی آپید استاندارد را با طراحی جدید یعنی حاشیه های تقریباً باریک اطراف نمایشگر ،حذف دکمه هوم و اثر انگشت معرفی کردند.

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *