۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

منظور از گوشی پرچمدار چست؟

اگر اهل دنیای فناوری هستید اصولاً کلمه پرچمدار را در توضیحات موبایل شنیده اید . اکنون می توانید ببینید که یک پرچمدار واقعاً چیست و چه کار کردهایی دارد..

.

(( پرچم  )) اصطلاحی است که برای توصیف برخی از لوازم خانگی به خصوص تلفن های همراه استفاده می شود و به برتری این محصول  یا تلفن همراه اشاره می شود.

حقیقتاً همه ما از عباراتی مانند :  این تلفن از ویژگی تلفن پرچمدار استفاده می کند یا این یک تلفن پرچمدار است ، استفاده می کنیم خوب در این مقاله خواهیم خواند تلفلن پرچمدار چیست و ویژگی اصلی تلفن پرچمدار چیست ؟

تلفن پرچمدار چیست؟

شاید شما هم به این واقعیت علاقه داشته باشید که کلمه پرچم از لحاظ تاریخی هیچ ارتباطی با تلفن های هوشمند ند ارد.

در حقیقت، این کلمه به یک کشتی در شرایط دریایی اشاره دارد که حامل فرماندهان دریایی است. اما وقتی در دنیای فناوری اسم آن را می شنویم می دانیم که برای توصیف یک وسیله خاص باید یک کلمه باشد.

بنابراین استفاده از این اصطلاح برای توصیف تلفن هایی که عملکرد اول دارند، منطقی است جدید ترین،گران ترین، قدرتمنند ترین تلفنی است  که در یک شرکت تولید می شود تلفن پرچمدار نامیده می شود. در انگلیس پرچمدار نامیده می شودو اصطلاح پرچمدار از انگلیس گرفته شده است.کلمه پرچمدار از دو کلمه تشکیل شده است پرچم به معنی پرچم و کشتی است که در زمان های قدیم در طول جنگ ها از کشتی ای وجود داشت که به  فرماندهی فرمانده ارشد دریایی فرمان می گرفت. پرچم این کشور با ارتش بر روی این کشور قرار داشت و جلوی سایر کشتی ها  در حال حرکت بود .این در حال حاضر سریع ترین، مجهز ترین و بزرگ ترین کشتی جهان بود ، از این کشتی به عنوان کشتی پرچمدار یاد  می شد مانند مراسم افتتاحیه ی بازی های المپیک  که یک نفر پرچمدار تیم می شد  و پرچم این کشور را به نام خود می گرفت و جلوی دیگران حرکت می کرد.

اما باید ببینیم یک پرچمدار چیست و چه ویژگی هتایی آن را به یک گوشی پرچمدار تبدیل می کند.در واقع  دنیای تلفن های هوشمند  که فناوری آن به سرعت در حال پییشرفت است از این کلمه برای توصیف تلفن هایی استفاده می شود  که دارای خصوصیات بسیار خوب هستند..

از دوربین بسیار عالی گرفته تا نمایشگر و قدرت پردازش بالا و موارد دیگر اینها اصلی ترین تلفن های همراه هستند  .

گوشی پرچمدار بهترین گوشی شرکت سازنده موبایل است

وقتی یک شرکتی از کلمه پرچمدار برای توصیف یک محصول استفاده می کند تکلیف مشخص است و می توان حدس هتایی از اینکه آن گوشی بهترین مدل یا محصول است زد. پس در اینجا می توانیم تمایز بین گوشی های پرچمدار از  یک کمپانی را با کشورهای غیر پرچمدار مشخص کرد.اما باید بدانیم کهن گوشی های هوشمند از سوی یک کمپانی به عنوان گوشی پرچمدار معرفی می شوند لزوماً در دنیای موبایل  ممکن است به عنوان یک گوشی درجه یکک شناخته نشود و تنها بهترین محصول شرکت مورد نظر باشد.

در واقع کمپانی ها از اصطلاح پرچمدار برای توصیف گوشی های خود که فروش بالاتری داشته باشند استفاده می کننذ و لزومی ندارد که حتماً آن محصول ویژگی های درجه یک داشته باشد.

به عنوان مثال یک گوشی گلکسی سامسونگ که حافظه رم ۵ گیگابایتی دارد  در مقایسسه با یک گوشی وان پلاس با رم ۸ گیگابایت می تواند یک پرچمدار باشد؛ چرا که این موضوع با استاندارد های روز موبایل سنجیده می شود و ممکن است گوشی مورد نظر نسبت به سال گذشته ارتقا یافته باشد و سایر ویژگی هایش مشخصات یک پرچمدار باشد.

گوشی پرچمدار در بازار است

در ادامه باید بگوییم ویژگی یک پرچمدار چیست باید بگویین از آنجایی که همه تولید کنندگان گوشی های هوشمند در فهرست  محصولات خود  گوشی پرچمدار دارند، پس تعداد این محصولات در بازار  زیاد است .برخی از افراد معتقدند که علاوه بر ویژگی و مشخصات تجربه کاربری است.

 

 

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *