۱۰ فروردین, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

گوشی‎‌های گیمینگ سری ردمجیک ۸ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شدند

این گوشی های هوشمند از نسبت به بدنه ۹۳.۷ درصد بهره می برند و در نسخه ای با پنل پشتی شفاف هم روانه بازار می شوند .

 

ردمجیک از جدید ترین گوشی های کمینگ و پرچمدار خود تحت سری ردمجیک ۸ پرو رونمایی کرد . این گوشی های هوشمند که با مدل های ردمجیک ۸ پرو و پرو پلنس روانه بازار می شوند ، از مشخصات خاصی بهره مند می شوند  و طراحی جالبی دارد .

 

همان طوررز که گفتیم ، با گوشی های گیمینک روبه رو هستیم ، بنابراین طراحی آن ها با گوشی های معمولی متنفاوت است . این محصولات از سیستم خنک کننده مخصوصی بهره می برند که شامل یک فن خنک کننده فیزیکی هم می شود. روی پنل پشتی این محصولات دوربی اتصل سه گانه با چیدمان عمودی از لوگوی ردمجیک به چشم می خورد . این گوشی ها همچنین در نسخه ای با پنل های پشتی روانه بازار می شوند.

 

طبق ادعای ردمجیک سری رد مجیک ۸ از بزرگترین سیستم خنک کننده محفظه بخار این کمپانی بهره می برد که ابعاد کلی اش به ۲۰۶۸ میلی متر مربع می رسد . در جلوی این گوشی هعای هوشمند با یک نمایشگر غول پیکر تمام صفحه روبه رو هستیم و حتی رد مجیک برای این محصولات از جک ۳.۵ میلی متری هدغون هم استفاده کرده است .

 

ردمجیک 8 پرو

 

 

مشخصات فنی سری ردمجیک ۸ پرو

 

 

این گوشی های هوشمند از مشخصات فنی تقریباً شبیه به هم بهره می برند. هر دوی آن ها به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز  شده اند که در مدل پرو در بالا ترین نسخه با  ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود . دذر مدل پرو پلاس کاربران در بالا ترین نسخه به ۱۶ گیگابایت رم و  یک ترابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا می کنند .

 

رد مجیک برای این گوشی های گیمینک خود از نمایشگر ۶.۸ اینجی OLED  با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۶ پیکسل استفاده کرده که از نسبت تصویر به بدنه خییره کننده ۹۳.۷ درذصد بهره می برد . رفرش ریت این پنل ها برابر ۱۲۲۰ هرتزاست.

 

یکی از تفاوت های اصلی مدل پرو و پرو پلاس ، مربوط به باتری و سرعت شارژ آن ها ست . در حالی که مدل پرو به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۸۰ وات مجهز شده است . مدل پرو پلاس دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با سرعت  شارژ ۱۶۵ وات است . این سرعت باعث می شود سرعت باتری مدل پرو پلاس در مدت ۱۴ دقیقه به طور کامل شارژ شود!

 

مشخصات ردمجیک 8 پرو

 

 

این گوشی های هوشمند که به طور پیش فرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری ردمجیک ۶ را اجرا می کنند . روی پنل پشتی شان دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارند . این محصولات هعمچنین از دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می برند . برای تصاویر سلفی هم کاربران به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی دارند .

 

 

قیمت سری RedMagic 8 Pro

 

 

قیمت نسخه‌های مختلف رد‌مجیک ۸ پرو به شرح زیر است:

 

 

۸ گیگابایت رم ÷ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی : ۵۷۵ دلار

۸ گیگابایت رم ÷ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی : ۶۳۲ دلار

۱۲ گیگابایت رم ÷ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی : ۶۸۹ دلار

مدل شفاف یا ۱۲ گیگابایت رم ÷ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی : ۷۱۸ دلار

قیمت نسخه های مختلف ردمجیک ۸ پرو پلاس به شرح زیر است :

 

 

۱۲ گیگابایت رم ÷ ۲۵۶گیگابایت حافظه دتاخلی : ۷۴۷ دلار

۱۶ گیگابایت رم ÷ ۵۱۲ یگابایت حافظه داخلی : ۸۳۳ دلار

مدل شفاف با ۱۲ گیگابالیت رم ÷ با ۲۵۶ گیگابایت  حافظه داخلی : ۷۷۵ دلار

مدل شفاف با ۱۶ گیگابایت رم ÷ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی : ۸۶۲ دلار

مدل شفاف ۱۶ گیگابایت رم ۱ ترابایت حافظه داخلی :۱۰۰۵ دلار

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *