۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳
فیلم

بازیگران فیلم های «هری پاتر» حالا کجا هستند و چه می کنند؟

تعجبی ندارد که حتی با وجود گذشت بیش از ۲۰ سال از انتشار اولین کتاب ها و فیلم های آن هری پاتر هنوز هم یکی از محبوب ترین فرانشایز ها در فرهنگ عامه است . جذابیت داستان و شخصیت های هری پاتر سبب شده این فرانشایزها جایگاه ویژژه ای در قلب افراد متعدد گیرد.

دنیل رادکلیف – هری پاتر

 

دنیل رادکلیف شایدئ مشهور ترین بازیگر هری پاتر باشد ، گرچه بسیاری او را با نقش هری پاتر می شناسند امارادکلیف نقش های مختلف زیادی ایفا کرده است . او هم در تئاتر روی صحنه رفته و هم در فیلم های متعددی با ژائر های متنوع نقش آفرینی کرده است .

رادکلیف و شریک زندگی اش ارین دریک در سال ۲۰۲۴ اولین فرزندشان را در راه دارند . این زوج بیش از یک دهه است که با هم هستند آن ها در سال ۲۰۱۳ درر فیلم عزیزانت را بکش با یکدیگر هم بازی بودند .

 

اِما واتسون – هرماینی گرنجر

 

بغد از ساخت فیلم های هری پاتر اما وانسون نقش های متنوعی را ایفا کرد . او در سال ۲۰۱۴ از دانشگاه براون آمریکا در رشته ادبیات انگلیسی فارغ التحصیلشد . این بازیگر از حامسیان جنسینی نیز هست و در کمپین های معتلفی در این رابطه شرکت داشته است .

روپرت گرینت – رون ویزلی

 

روبرت گرینت پیش از آنکه با  تقش رون ویزلی در فیلم های هری پاتتر به شهرت رسد هرگز بازیگری جلوی دوربین را تجربه نکرده بود . با این حال نقش آفرینی گرینت در این مجموعه فیلم ثابت کرد که او بهترین انتخاب برای این نقش بوده است .

تام فلتون – دراکو مالفوی

 

تام فلتون جدا از نقش معروفش دراکو مالفوی در فیلم های هری پاتر پروژه متعدد دیگری در نقش آفرینی کرده است .

متیو لوییس – نویل لانگباتم

 

 

متیو لویس در پایان ساخت فیلم های هری پاتر دیگر نقش مهمی بازی نکده است با این حال برخی نقش آفرینی او را مورد تحسین قرار می دهند .

 

ایوانا لینچ – لونا لاوگود

 

 

شخصیت خاص لونا لاوگود در فیلم های هری پاتر به بازیگر ویژه ای هم نیاز داشت که آن کسی نبود جز ایوانا لینج او بعد از پایان بازی در فیلم هری پاتر در فیلم های دیگری هم نقش آفرینی کرد و تجربه ی صدا پیشگی و بازی در تئاتر را هن دارد .

 

بانی رایت – جینی ویزلی

 

بانی رابرت در فیلم های هری پاتر نقش جینی ویزلی کوچک ترین فرزند خانواده ویزلی و در نهایت همسر هری پاتر را برعهده داشت . ااو بعد از اتمام  فرانشایز هری پاتر یک شرکت فیلم سازی به نام BonBonLumiere تاًسیس کرد او علاوه بر بازی درر چند فیلم مستقل کارگردانی را هم تجربه کرده است .

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *