۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳
علمی هیجان

ترسناک‌ ترین داستان‌ های آدم ربایی توسط فضایی‌ ها

سال هاست که داستان آدم ربایی توسط فضایی ها را مدام شنیده ایم و همیشه از خود پرسیدیم که آیا واقعی یا زاده ی تخیلات انسان ها هستند ؟ ۴ مورد از این داستان های بسیار عجیب را برای شما آآورده ایم .

در تاریخ قرن ۲۰ حوادثی که مربوط به ارتباط انسان ها با موجوداتی از سیارات دیگر بوده ، بسیار نقش پر رنگی داشته است . برای بسیاری این داستان ها چیزی بیش از نتیجه توجه طلبی برخی انسان ها نیست . اما برای بسیاری دیگر این اتفاقات و داستان ها به طور گسترده و بدون هیچ شکلی کاملاً واقعی هستند . در این ۴ مورد از جالب ترین و معروف ترین آدم ربایی توسط فضایی ها را شرح می دهیم .

>اولین اتفاق مربوط به آدم ربایی توسط فضایی ها متعلق به ۱۹ سپتامبر ۱۹۶۱ است که در روستای نیوهمپشایر ایالت متحده رقم خورد . بتی و بارتی هیل شبانه از تعطیلات مونترال و آبشار نیاگارا با ماشین بر می گشتند .

زمانی که بارتی مشغول رانندگی بود ، بتی متوجه نوری در آسمان   شد که شمایلی از یک ستاره را داشت و گویی به طور نامنظم در حاال تیراندازی و چشمک زدن است . همچنین این ستاره به صورت عمودی نیز حرکت می کرد . او از شوهرش خواست تا ماشین را متوقف کند و آن ها در یک مکان برای استراحت در نزدیکی کوه دو قلو ایستادند که سگشان دلسی هم همراه آن ها بود .

یت بود هر دوی آن ها از وسیله نقلیه خود خارج شدند و با دوربین دو چشمی خود به شیء در آسمان نگاه کردند . شیء به وضوح قابل مشاهده بود و روی ماه حرکت می کرد . خواهر بتی قبلاً ادتعا کرده بود شیء شبیه به بشقاب پرنده دیده ، بنابراین بتی اطمینان خاطر داشت که چیزی که مشاهده می کند قطعاً متعلق به موجودات بیگانه است . اما بارنی حرف او را قبول نکرد تا اینکه قیلی سریع به سمت آن ها حرکت کرد و متوجه عجیب بودن آن ها شد .

 

کالوین پارکر و چارلز هیکسون

آدم ربایی‌ توسط فضایی‌ها

در ۱۱ اکتبر ۱۹۷۳ کالوین پارگر و چارلز هیکسون در سواحل رود خانه پاسکا گولا می سی سی ، پی مشغول ماهی گیری بودند که نور های آبی حواس شان را پرت کرد . آن ها در ابتدا گمان بردند که نور متعلق به چراغ های ماشین پلیس است .

در همین لحظه کالوین و چارلز هواپیماهای بزرگی را در بالاسر خود مشاهده کردند نا گهان شی ء در بالا سر آن ها معلق شد و سه موجود درون هوا ظاهر شدند . پارکر این موجودات را این گونه توصیف کرده است که ( این موجودات به جای دست انبر داشتند ، شکاف های روی دهانشان مانند ربات ها بوده ، یکی از آن ها بدون گردن و دو نفر دیگر چهره زنانه تری داشتند .

تراویس والتون

آدم ربایی‌ توسط فضایی‌ها

 

یک کارگر جنگلدار آمریکایی به نام تراویس والتون در ۵ نوامبر ۱۹۷۵ حین کار در جنگل ملی آپاچی ستگریز آریزونا ناپدید می شود .

زمانی که تراویس به همراهه شش نفر از همکارانش سوار یک کامیون بودند در فاصله ۳۴ متری ( ۱۱۰ ) فوتی خود یک شی ء دایره ای شکلی را می بینند . تراویس برای دیدن بر می گردد و بلافاصله او بیهوش می شود چون اینکه او به سمت موجودات فضایی رفته است . پس از این اتفاق همکارانش با وحشت از ۀآنجا فرار کردند .

والتون بعد ها ادعاهایی را در مورد ناپدید شدنش شرح داد . او گفت تا چشم هایش را باز کرده متوجه شده که در یک اتاق بیمارستان مانند حبس شده است و توسط سه موجود بیگاته ی کوتاه قد و  بدون مو به طور متداول تحت نظر قرار گرفته است . والتون در ادامه ادعایش بیان کرده بود که با آن ها جنگیده بود اما سه نفری او را مهار کردند و یک ماسک پلاستیکی شقاف روی صورتشان قرار داده بودند او می گوید که هوشیاری و اختیار خود را کانل از دست داده بود .

چه بخواهیم چه نخواهیم این داستان ها توانسته اند  بین مردم جا باز کنند و به شهرت بسیاری برسند . حتی آن ها ما را مجاب کردند که گاهی بخواهیم بیشتر درباره ی  ماهیت بیگانگان و آدم ربایی توسط آن ها پی ببریم . شاید هم روزی حقیقت های منطقی برای ما آشکار شود ، اما بی شک تا آن زمان خیلی از موارد همچنان یک راز باقی خواهد ماند .  

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *