۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳
تکنولوژی و فناوری

مایکروسافت از قابلیت‌های جدید کوپایلوت در ویندوز پرده برداشت

مایکروسافت اعلام کرد که هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز چندین قابلیت دریافت می کنند . در آخرین بیلد فناوری ویندوز ، مایکروسافت در حال آزمایش قلبلیت های جدیدی برای کوپایلوت است که به کاربران امکان می دهد تنظیمات بیشتری را از طریق هوش مصنوعی مدیریت کنند. همچنین مایکروسافت افزونه جدیدی به نام Power Automate برای کوپایلوت معرفی کرده است کعه در مدیریت فایل های اگسل و PDF  کاربرد دارد.

بر اساس اعلام بلاگ رسمی مایکروسافت ، کوپایلوت به قابلیت های جدیدی مجهز شده است و کاربران می توانند از این هوش مصنوعی بخواهند که کارهای متنوع تر را در ویندوز انجام دهد . همچنین با افزونه Power Automate از کوپایلوت در نوشتن یا تنظیم فایل های اگسل کمک بگیرید . برای مثال می توانید از هوش مصنوعی بخواهید یک ایمیل برای همکارانتان بنویسد یا ۵ کوه برتر جهان را در یک فایل اگسل لیست کند ، یا همه ی فایل های PDF  را در یک پوشه بگذارد و در انتها نام آنها کلمه نهایی را اضافه کند .

قابلیت‌های جدید کوپایلوت در ویندوز

در مجموع اکنون کوپایلوت ویندوز بیش از ۲۹ کار مختلف را انجام می دهد . در ادامه قابلیت های جدید این هوش مصنوعی را می خوانید .

یافتن شبکه های وای فای موجود ،

نشان دادن اطلاعاتت سیستم ،

نشان دادن اطلاعات باتری دستگاه ،

پاک کردن فضای ذخیره سازی کامپیوتر،

خالی کردن Recycle Binۀ،

تغییر تنظیمات مصرف بهینه باتری ،

نمایش برنامه های موجود در پخش استارت ،

نمایش آدرس IP  دستگاه ،

ویژگی های زیر برای کاربران با ناتوانی های جسمی عرضه می شود ؛

امکان تغییر اندازه متن  ،.

درخواست شروع تایپ صوتی ،

 روس کردن  دستیار صوتی ،

باز کردن بخش دسترسی صوتی ،

باز کردن ذره بین ،

درخواست فعال‌کردن حالت کنتراست بالای نمایشگرکوپایلوت بیش از این قابلیت های متنوع دیگری را در اختیار کاربران قرار داده است برای مثال شما می توانید از این هوش مصنوعی بخواهید کارهایی مثل تغییر نام بلوت گرفتن اسکرین شات، تغییر تصویر پس زمینه و تنظیبم صدا را انجام دهد .

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *