۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دسته‌بندی نشده ورزش

هشدار انجمن واردکنندگان موبایل به باشگاه استقلال؛ مراقب موبایل موسوی باشید

در پی نگرانی ایجاد شده پس از کلاهبرداری کوروش کمپانی انجمن وارد کنندگان موبایل رسماً به باشگاه استقلال بابت همکاری با موبایل موسوی هشدار داد .

اخیراً کلاهبرداری کوروش کمپانی ، فروشنده آیفون ۲۰ میلیون تومانی یکی از موضوعات پر سر و صدا در شبکه های اجتماعی شد . پس از این که این شرکت با جلب اعتماد مردم از طریق سلبریتی های مختلف موفق به کسب سود از آن ها شد ، خبر تخلیه شبانه دفتر و همچنین فرار مالک آن به گوش رسید . حالا با تشدید مجدد حساسیت ها نسبت به کلاهبرداری پانزی انجمن وارد کنندگان موبایل در نامه ای به باشگاه استقلال نسبت به همکاری با موبایل موسوی ،$ اسپانسر این باشگاه و یکی دیگر از شرکت های فروشنده آیفون ارزان تر از قیمت بازار هشدار داد.

 

هشدار انجمن واردکنندگان موبایل نسبت به فعالیت‌های موبایل موسوی

 

عبدالمهدی اسدی ، رئیس هیئت مدیره انجمن وارد کنندگان موبایل ، تبلت و لوازم جانبی اخیرا در نامه ای به علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال از وی تقاضا کرده که در ارتباط با موبایل موسوی جوانب احتیاط را رعایت کند .

اسدی اشاره کرد که شیوه فعالیت موبایل موسوی به کوروش کمپانی شباهت دارد که در مقطع کنونی پرونده آن در مذراجع قضایی تشکیل شده است . رئیس هیئتت مدیره انجمن وارد کنندگان موبایل از مدیریت باشگاه استقلال خواسته اند که در صورت مواجهه شدن با موارد مشابه فروش گوشی هوشمند و تبلت ابنتدا استعلام لازم را از این انجمنن انجام بدهند و در نهایت اقدام به عقد قرار داد و پیگیری سایر مراودات تجاری کنند .

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *