۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دانستنی

وقتی استون مارتین دوچرخه می‌سازد، نتیجه اینگونه شما را شگفت زده می‌کند

استون مارتین با همکاری یک دوچرخه ساز بریتانیایی از یک دوچرخه سفارشی رونمایی کرد . این دوچرخه با الهام از خودرو های سوپر اسپرت طراحی شده است . 

 

استون مارتین ، خودروساز با قدمت بریتانیایی که به تولید محصولات لوکسی تیراژ محدود شناخته می شود و ( چی لاوراک ) ( J.Laverack )، دوچرخه ساز بریتانیایی متمرکز روی دوچرخه های دست ساز تیتانیومی دست به دست همدیگر داده اند تا یک دوچرخه خاص را بسازند . همان طور که انتظار می رود نتیسجه همکاری این دو شرکت محصولی با کیفیت و زیبا شده است که انواع ریزه کاری ها را در جای جای آن می توان دید .

دوچرخه ویژه استون مارتین و جی. لاوراک

دوچرخه استون مارتین 1R.

دوچرخه استون مارتین و جی ، لاوراک با نام ۱R ، ساخته شده با نهایت ظرافت دارد که ترکیبی از اجزای تیتانیومی تولید شده با فناوری پرینت سه بعدی و تیوب های فیبری کربنی را در بر می گیرد . آن ها با ساختاری که برای این دوچرخه در نظر گرفته اند ، علاوه بر راحتی و عملکرد جذابیت و ظرافت ظاهری آن را تضمین کرده کند . از آنجایی که اثری از قسمت های جوشکاری شده و نقاط اتصال اجزا به یکدیگر نیست ، بدنه این دوچرخه جلوه ای ظریف و یکپارچه به خود گرفته است . حتی به لطف روش منحصر به فرد  ادغام ترمز ها کابل و شلنگ نمی توانند به نمای کلی بدنه صدمه بزنند .

دوچرخه استون مارتین 1R.

در طراحی این دوچرخه به دنیای دوچرخه ها بسنده نشده و از طراحی سوپرکارها تاًثیر گرفته شده است . به همین دلیل گذشته از اصولی شناخته شده در طراحی دوچرخه ها ، المان هایی از سوپرکار ها یا حتی هایپر کار ها در این دوچرخه پیاده سازی شده است که به تجربه چند دهه ای استون مارتین بر می گردد . از حمله المان های این چنینی می توان به کربی حفره دار فرمان دوچرخه اشاره کرد که به الهام از گگرند تورو استون مارتین DB12  طراحی و ساخته شده است . 

این دوچرخه چرخ های ۲۸ پا تریم مشکی و تایرهای بدون تیوب دارد . ضمن اینکه توپی های چرخ به طور خاص برای این محصول طراحی شده اند و آلومینیوم مستحکم در سطح کاربری هوافضا در تولید آن به کار رفته است .

امکان سفارشی ساز استون مارتین ۱R ، از طریق وب سایت رسمی استون مارتین با انواع و اقسام گزینه ها فراهم خواهد شد مثلاً مشتریان توانایی  انتخاب رنگ اجزای مختلف از جمله دو شاخ ، کرپی فرمان ، تیوپ ها ، لوله زین و فرمان را دارند یا می توانند  مشخص کنند که یافت فیبر کربن  بدونه هر گونه لایه اضافه رویی در دید باشد . حتی امکان انتخاب تریم برنز برای توپی های تنه کالیپر های ترمز و قسمت های مرکزی دیسک های ترمز به جای تریم مشکی مهیا است .

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *