۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳
دانستنی

واکنش درک لانسفورد به فحاشی طرفداران هادی چوپان + ویدئو

واکنش درک لانسفورد به فحاشی طرفداران هادی چوپان + ویدئو

حواشی ناکامی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیای امسال کماکان ادامه دارد . فحاشی طرفداران هادی چوپان به درک لانسفورد ،که (گرگ ایرانی ) مقام قهرمانی مستر المپیا را به او باخت ، واکنش بدنساز آمریکا را به دنبال داشت .

هادی چوپان ملقب به( گرگ ایران سل قبل موفق به کسب مدال طلای مستر المپیا شد اما امسال از این موفقیت بازماند وو به مقام نایب قهرمانی رسید . مسابقات مستر المپیای ۲۰۲۳ روز شنبه ۱۳ آبان به میزبانی کشور آمریکا در کالیفرنیا برگزار شد . مقام قهرمانی به درک لانسفورد از آمریکا رسید و سامسون دائودا از انگلستان سوم شد .

درک لانسفورد هادی چوپان

درک لانسفورد هادی چوپان

پس از پایان مسابقات ، پیش از اینکه فینالیست ها بتوانند به رسم همیشه عکسی در کنار هم بگیرند ، چوپان که از نتیجه کسب شده شدیداً ناراحت بود ، در برابر نگاه بهت زده رقبایش سکو را ترک کرد و مدال نقره اش را از گردنش در آورد تا بدین گونه اعتراض خود را به راًی داوران نشان دهد ، رفتاری که انتقاد بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی را در پی داشت ، چرا که همین حریفان ، در مستر المپیای پس از قهرمانی چوبان به او تبریک گفتند .

اما این پایان ماجرا نبود و هواداران گرگ ایرانی با حمله به صفحه ضی اینستاگرام درک لانسفورد کامنت های توهین آمیزی برای او نوشتند .

پس از این لانسفورد ویدئویی در این رابطه در اینستاگرامش منتشر کرد . او در این ویدئو گفت : ( می خواهم بدانید که نظرات منفی زیادی دریافت کردم که از یک جایی به بعد از خطوط قرمز  گذشتند ؛ یعنی زمانی که پای خانواده ام وسط می آید و خودم و خانواده ام را تهدید می کنند به نظر زیاده روی است . من همه ایرانی ها و طرفداران هادی را دوست دارم اما ممنون می شوم اگر کمی بیشتر به یکدیگر احترام بگذاریم ).

هانی رامبد که مربی گری لانسفورد و هم چوپان را برعهده داشت هم از توهین های هواداران گرگ ایرانی در امان نماند و آن ها در حمایت از هادی  چوپان به صفحه اینستاگرام این مربی نیز حمله ور شدند .

هادی چوپان اما دیروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی از هوادارانش خواست تا به هانی رامبد و رقیبش درک لانسفورد احترام بگذارید . چوپان اعلام کرد که آن ها مثل خانواده اش هستند و با این کار سعی کرد تا آب سردی بر آتش اعتراض ها بریزد .

درک لانسفورد هادی چوپان

لانسفورد سال گذشته برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد اما پس از یک سال تمرین تحت نظر هانی رامبد که مربی هادی چوپان هم بود ، توانست امسال نقام قهرمانی را از آن خود کند .

بسیاری از بدنسازی های حرفه ای و آماتور کشورمان اعتقاد دارند در حق چوپان اجحاف شده است و طلای مستر المپیا باید باز هم به او می رسید . اما برخی نخبگان این رشته نظر دیگری داشتند ، انند فیل هیث که ۷ قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارد و در رسانه های ورزشی معتبری مانند : بلیچر ریپورت گفته بود لانسفورد در این مسابقات قهرمان می شود. هادی چوپان هم که با ناراحتی صحنه را ترک کرده بود در اولین اظهار نظر رسمی خود درباره ی اتفاقاترخ داده در صفحه اینستاگرامش نوشت : ( قدرتم به همه چیز رسید جز آن خنجری که نفهمیدم از کجا به پهلویم رفت ).

   

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *